۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
کد خبر: 554767

دارنده مدال برنز المپیک با تاکید بر این که امسال از بهترین شرایط بدنی در آستانه حضور در مسابقات جهانی برخوردار است گفت: به دنبال بهترین نمایش در این رقابت‌ها هستم.

سعید عبدولی: امسال بهترین شرایط عمرم را دارم

به گزارش قدس آنلاین، سعید عبدولی در برنامه زنده «کشتی ایرانی» که اولین قسمت آن از شبکه سوم سیما پخش شد، درباره میزان آمادگی خود در آستانه حضور در رقابت‌های جهانی پاریس، گفت: شکر خدا آمادگی خیلی خوبی دارم و به لحاظ بدنی و روحی در بهترین شرایط به سر می‌برم. فکر می‌کنم امسال بهترین سالی است که در طول دوران کشتی‌ام از هر لحاظ آماده حضور در میدان هستم.

فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم ایران و دارنده مدال برنز المپیک افزود: تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و تمام سعی‌ام این است که بهترین نتیجه ممکن را کسب کنم. هر چقدر که الان خونسرد هستم مطمئنا بر روی تشک مبارزه چهره‌ام عوض می‌شود و با چهره‌ای خشن و جنگنده مقابل حریفان ظاهر خواهم شد. برای حضور در جهانی پاریس لحظه‌شماری می‌کنم تا ان‌شاءالله با دعای خیر مردم بهترین نتیجه را بگیرم.

وی درباره شکست مقابل رومن ولاسوف، دارنده مدال طلای المپیک در رقابت‌های جام جهانی آبادان و این که آیا از حضور او در یک وزن بالاتر خوشحال است یا خیر؟ گفت: این موضوع اصلا برایم اهمیتی ندارد و حتی یک ثانیه به آن فکر نکردم. من فقط به کشتی خودم فکر می‌کنم و به دنبال این هستم که بهترین نمایش را ارائه دهم. در جام جهانی هم در شرایطی مقابل ولاسوف شکست خوردم که به لحاظ آمادگی در شرایط بدی قرار داشتم. او با زرنگی از ناآمادگی من استفاده کرد و توانست با اخطار پیروز شود!

عبدولی با درخواست از مسوولان برای توجه هر چه بیش‌تر به کشتی‌گیران، گفت: از مسوولان می‌خواهم هوای کشتی‌گیران جوان را داشته باشند. ما رو که فراموش کرده‌اند و عمر ما دیگر کفاف نمی‌دهد اما امیدوارم توجه بیش‌تری به کشتی‌گیران جوان داشته باشند.

این دارنده مدال برنز المپیک درباره پیش‌بینی خود از نتیجه فرنگی‌کاران ایران در مسابقات جهانی پاریس با توجه به پوست‌اندازی این تیم، گفت: تیم ملی از کشتی‌گیران جوان و کم سن و سالی تشکیل شده که بیش‌تر آن‌ها برای اولین‌بار است عازم مسابقات جهانی می‌شوند. تیم به حدی جوان است که من با ۲۷ سال سن پیرمرد تیم ملی محسوب می‌شوم. امیدوارم با توجه به انگیزه‌ای که ملی‌پوشان دارند بتوانم بهترین نتایج را کسب کنم.

فرنگی‌کار وزن ۷۵ کیلوگرم ایران در پایان درباره حرف و حدیث‌ها در خصوص رقابت‌های انتخابی تیم ملی در وزن ۷۵ کیلوگرم، گفت: من از ناحیه کتف آسیب‌دیدگی داشتم و حتی این موضوع را به مسوولان فدراسیون نیز اعلام کردم و به آن‌ها گفتم حتی حاضرم با یک دست هم مقابل حریفان کشتی بگیرم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.