سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: گاهی ریسک بی‌مورد منجر به باخت می‌شود.

 کولاکویچ: می‌توانستیم راحت‌تر ببریم

به گزارش قدس آنلاین، ایگور کولاکویچ پس از پیروزی ۳ بر صفر تیم ملی ایران برابر چین در مرحله انتخابی قهرمانی والیبال جهان ۲۰۱۸ در منطقه آسیا در نشست خبری پایان بازی اظهار کرد: ابتدا از لوانو به خاطر تبریک پیروزی تشکر می‌کنم. همچنین از مردم اردبیل به خاطر حمایت پرشور همانند بازی برابر کره جنوبی بسیار متشکرم.

او ادامه داد: امروز بازی سختی را پشت سر گذاشتیم. همه بازیکنانم امروز بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. حضور پرشور تماشاگران لحظاتی خوب در بازی را ایجاد کرد امروز شور و هیجان در زمین موج می‌زد اما همین هیجان باعث شد که نتوانیم از توپ‌های آسان امتیاز کسب کنیم. می‌توانستیم راحت‌تر از این، نتیجه را به سود خود به پایان ببریم. چین یکی از تیم‌های قدرتمند آسیا است اما با آنالیز بازی امروز متوجه شدم که باید در برخی مهارت ها قدرتمندتر شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال ایران درمورد عدم استفاده از بازیکنان جدید گفت: من واقعا متوجه نمی‌شوم آیا ما می‌خواهیم ببریم یا نه؟ هنگامی که بازیکنان در بازی برابر کره توانستند عملکرد خوبی از خود نشان دهند چرا باید از آنها در بازی برابر چین استفاده نکنم. در برخی مواقع نیازی به ریسک نیست چون با ریسک بی‌مورد احتمال باخت وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.