پیشکسوت باشگاه پرسپولیس شرایط کنونی این تیم را در هفته های ابتدایی رقابت های لیگ برتر رویایی توصیف کرد و گفت: توانایی گادوین منشا را در رقابت با غول‌های آسیایی خواهید داد.

فنونی زاده: برانکو گوش خاطیان پرسپولیس را می پیچد

به گزارش قدس آنلاین، مرتضی فنونی زاده درباره وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس در بازی های ابتدایی لیگ برتر، گفت: فوق العاده ترین حالت ممکن را در سبک بازی پرسپولیس می بینیم. از این بهتر نمی شود. فصل رویایی هواداران با بازی تیمی که باید به آن گفت سوپر پرسپولیس ادامه دارد. به یاد ندارم پرسپولیس در چندین سال اخیر چنین بازی های روان و راحتی انجام داده باشد.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره گلزنی مهدی طارمی تصریح کرد: معلوم بود مهدی می تواند بهترین شرایط را برای خودش فراهم کند. برانکو بهترین تصمیم را درباره او گرفت. آنقدر به طارمی بازی داد تا او بتواند عملکرد گذشته خود را بار دیگر در ترکیب پرسپولیس تکرار کند.

فنونی زاده درباره خبرهایی مبنی بر پاس ندادن هافبک های این تیم به منشا تصریح کرد: بهترین هافبک حال حاضر پرسپولیس کسی جز محسن مسلمان نیست. او باید مهاجمان را صاحب موقعیت کند. موتور پرسپولیس در پاهای او نهفته شده است. هر وقت مسلمان حرکت کند، تیم هم رو به جلو می رود. من فکر می کنم اگر منشا بیشتر از اینها بازی کند می تواند به درد تیم بخورد. او مهاجم فوق العاده خطرناکی است. توانایی های منشا را در رقابت با غول های آسیا خواهید دید. ضمن اینکه فکر می کنم سرمربی تیم آنقدر نظم دارد که هر وقت لازم بداند گوش آنها را می پیچد و نیازی نیست تلاش مضاعفی در این زمینه کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.