شهرکرد- عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی گفت: برای حضور سرمایه گذاران باید فرش قرمز پهن کرد و در این زمینه فرمانداران باید زمینه حضور سرمایه گذاران در بخش های گردشگری و صنایع مختلف را فراهم کنند.

لزوم توسعه ظرفیت های گردشگری در چهار محال و بختیاری/ برای حضور سرمایه گذاران باید فرش قرمز پهن کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی کاظمی باباحیدری شامگاه شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه و مطبوعات استان گفت: استان همواره در بیکاری دارای رتبه دوم و سوم بوده است و اقدامات مثبتی به منظور رفع این مشکل انجام شده و امید است که نتایح حاصله مطلوب واقع شوند.

وی افزود: با رایزنی های انجام شده مقرر شد دو کارخانه قطعه‌سازی خودرو و تجهیزات کولر در استان به منظور ایجاد اشتغال و توسعه اقتصادی راه اندازی شود که امید است این مهم در آینده ای نزدیک محقق شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای حضور سرمایه گذاران باید فرش قرمز پهن کرد و در این زمینه فرمانداری ها باید زمینه حضور سرمایه گذاران در بخش های گردشگری و صنایع مختلف را فراهم کنند.

وی افزود: استان چهارمحال و بختیاری با توجه به پتانسیل های بالایی که در زمینه گردشگری دارد با تقویت و توسعه این بخش می توان زمینه جذب سرمایه گذار و ایجاد اشتغال را فراهم کرد.

کاظمی بابا حیدری  توسعه زیرساخت های جاده ای، هوایی و ریلی را یکی از نیازهای استان برای حضور سرمایه گذاران دانست و افزود: برای جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی  بایستی بروکراسی اداری کنار گذاشته شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس در ادامه با اشاره به اینکه انتخابات دمکراتیک ترین روش برای بیان مطالبات مردم است،افزود: در بحث مسائل ملی، سهم خواهی، معامله سیاسی و قومیت گرایی جایی ندارد و در این زمینه فراکسیون امید منافع ملی را دنبال می کند.

وی با اشاره به کابینه پیشنهادی وزرای دولت دوازدهم گفت: مجلس شورای اسلامی با وزرای پیشنهادی نشست های چهره به چهره برگزار می کند و برنامه های آنان را مورد ارزیابی و بررسی قرار می دهد.

کاظمی بابا حیدری در ادامه با اشاره به مشکلات در بخش بهداشت و درمان در برخی مناطق استان تصریح کرد: در حوزه بهداشت و درمان هنوز در مناطقی تخت استاندارد در بیمارستان ها و تجهیزات به‌روز همانند سی تی اسکن وجود ندارد.

وی افزود: ما در سطح تخصصی در صدد ایجاد رشته‌هایی همچون داروسازی، توانبخشی و مامایی در چهارمحال و بختیاری هستیم
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و دیوان محاسبات مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش مهم و موثر خبرنگاران در جامعه گفت: با توجه به کم کار بودن احزاب در کشور اکنون نشریات و خبرنگاران رسالت نظارتی احزاب را بر دوش دارند.

کاظمی باباحیدری در پایان به مشکلات خبرنگاران اشاره کرد و افزود: همان گونه که مشکلات سایر صنوف و مشاغل رصد می‌شود مشکلات و مسائل خبرنگاران و بیمه درمان آنان پیگیری خواهد شد.

شایان ذکر است، در پایان این نشست از خبرنگاران تجلیل بعمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.