سرمربی چلسی از شکست برابر برنلی با ناراحتی یاد کرد ولی عملکرد نیمه دوم شاگردانش را ستود.

کونته: تا ثانیه آخر برای تغییر نتیجه تلاش کردیم/ نیمه اول سرگردان بودیم

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، چلسی مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر انگلیس، عصر دیروز (شنبه) در اولین دیدار خود در فصل جدید این رقابت‌ها به مصاف تیم نه چندان مطرح برنلی رفت و در پایان با نتیجه‌ ۳ بر ۲ مغلوب این تیم شد.

این دیدار همچنین دو بازیکن اخراجی هم روی دست آنتونیو کونته گذاشت؛ گری کیهیل و سسک فابرگاس با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شدند.

آنتونیو کونته بعد از شکست خانگی تیمش برابر برنلی در نشست خبری خود، گفت‌: متاسفانه اخراج کیهیل باعث شد تمام تمرکزمان را از دست بدهیم و این اخراج یک لحظه مهم و اساسی در بازی بود. بازی با ۱۰ بازیکن و در ادامه‌ با ۹ بازیکن آسان نیست. ما قبلا هم تجربه بازی با ۱۰ بازیکن را در فینال جام حذفی و جام خیریه داشتیم که در هر دو حالت هم بازنده بودیم. من نمی‌خواهم درباره داوری صحبتی کنم. تا ثانیه‌های آخر برای کسب نتیجه‌ مقابل برنلی تلاش کردیم. در نیمه دوم بسیار جنگنده در زمین حاضر شدیم و دو گل خورده را پاسخ دادیم ولی این کافی نبود.

سرمربی ایتالیایی چلسی ‌اضافه کرد: در این بازی شاهد دو نیمه متفاوت بودیم. در نیمه نخست کاملا سردرگم و دستپاچه بازی کردیم و در نیمه دوم به خودمان آمدیم اما متاسفانه امتیازی عاید ما نشد. اکنون باید سخت تلاش کنیم تا بتوانیم با همین بازیکنان در بازی‌های بعدی نتیجه‌ بگیریم. نباید کاری به نتایج بقیه تیم‌ها داشته باشیم و فقط باید به کار خودمان تمرکز کنیم.

چلسی در هفته‌ دوم لیگ برتر باید در دیداری سخت به مصاف تاتنهام در خانه این تیم برود. این در حالی است که دو بازیکن اصلی خود یعنی کیهیل و فابرگاس را به دلیل اخراج در هفته‌ نخست و همین طور ادن هازارد را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.