افتتاحیه رقابت های آردیویسه هلند با حضور مهمانان ویژه ای برگزار شد، مهمانانی که همه نگاه ها را به خود جلب کردند.

 مارادونا و گولیت تماشاگر شکست جهانبخش و رفقا

به گزارش قدس آنلاین، در روزی که علیرضا جهانبخش و هم تیمی های او در آلکمار باید در ورزشگاه فیلیپس آرنا به مصاف تیم قدرتمند و مدعی قهرمانی آیندهوون می رفتند حضور دو ستاره سابق دهه ۸۰ و ۹۰ میلادی دنیا در جایگاه ویژه ورزشگاه همه نگاه ها را معطوف به خود کرد. ستاره های محبوب و دوست داشتنی برای فوتبالدوستان که هر یک افتخارات و کارنامه بسیار درخشانی داشتند.

جهانبخش و رفقا در روزی که آرماندو مارادونا و رودگولیت از جایگاه ویژه ورزشگاه فیلیپس آرنا اولین بازی فصل دو تیم در آردیویسه را تماشا می کردند در یک بازی تماشایی و پرگل با نتیجه ۳-۲ بازی را واگذار کردند تا فصل چندان خوشایند آغاز نشود چون علاوه بر این شکست یکی از کلیدی ترین بازیکنان AZ نیز به دلیل مصدومیت شدید در همان ده دقیقه ابتدایی زمین را ترک کرد تا برای مدت های طولانی از میادین دور باشد.

باشگاه آیندهوون در حالی از دن دیگو محبوب و افسانه ای برای حضور در این بازی دعوت به عمل آورده بود که ستاره آرژانتینی مدت های طولانی بود در هیچ ورزشگاه اروپایی حاضر نمی شد. کسی که حالا در لیگ دسته اول امارات مربیگری می کند تنها به خاطر دعوت رودگولیت دوست قدیمی خود که این روزها در باشگاه آیندهوون مسئولیت اجرایی در دست دارد به فیلیپس آرنا آمد و با در دست گرفتن پیراهن شماره ۱۰ این تیم به یکی از محبوب ترین چهره ها در اولین روز از فصل جدید تبدیل شد.

مارادونا و رودگولیت در دوران اوج خود به عنوان ستاره های ناپل و میلان بارها در سری A ایتالیا مقابل هم قرار گرفته و درخشش فوق العاده ای از خود نشان دادند و از همان مقطع رفقای بسیار نزدیک و صمیمی محسوب می شدند از همین رو گولیت با دعوت از مارادونا و میزبانی از این چهره سرشناس در فیلیپس آرنا زمینه اتفاق بزرگی را برای ملی پوش ایرانی آلکمار فراهم کرد. جهانبخش ۹۰ دقیقه با پیراهن شماره ۷ آلکمار مقابل این دو ستاره و نزدیک به ۴۰ هزار تماشاگر حاضر در ورزشگاه درخشید اما تلاش های او برای فرار از شکست AZ نتیجه ای در بر نداشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.