اصفهان- مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان ضمن تشکر از مشترکین خوش حساب از اهتمام جدی گاز اصفهان برای وصول مطالبات گاز بهای مصرفی در سال ۹۶ خبر داد وگفت: ۸۰ درصد مطالبات به هدفمندی یارانه ها تعلق می گیرد.

 ۸۰ درصد مطالبات شرکت گاز به هدفمندی یارانه ها تعلق می گیرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان اصفهان، سید مصطفی علوی، به طلب سنگین  شرکت گاز استان اصفهان از مشترکین اشاره کرد وگفت: با حفظ حرمت و کرامت مشترکین موضوع وصول مطالبات در سالجاری بصورت جدی پیگیری و اجرا خواهد شد.

وی، با اشاره به اینکه درحال حاضر، یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک در بخش های خانگی، تجاری و صنعتی استان و مجموع  ۱۰۳شهر و۱۳۳۷ روستای استان از نعمت گاز بهره مند هستند، افزود: وصول مطالبات و پرداخت به موقع گاز بهاء توسط مشترکین  به عنوان مهمترین منابع مالی پروژه های اجرایی مصوب شده و لازمه توسعه گازرسانی در استان است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با اشاره به بدهکاری واحدهای صنعتی شرکت گاز، افزود: متاسفانه علی رغم مساعدت های مکرر این شرکت به واحدهای صنعتی برخی از این واحدها با عدم پرداخت به موقع گازبهای مصرفی مشکلاتی برای این شرکت ایجاد نموده اند.

وی، افزود: مشترکین بد حساب تصور نکنند که با عدم پرداخت گازبهای مصرفی، امکان بخشش وجود دارد آنها با این کار به نگهداری شبکه های گازرسانی صدمه وارد می کنند.

مهندس علوی، اظهار داشت: در حوزه گاز رسانی به واحدهای صنعتی این شرکت همکاری و تعامل خوبی با این واحدها داشته و بر همین اساس انتظار می رود با رعایت اصل همکاری شاهد تداوم خدمات رسانی به واحدهای صنعتی استان باشیم.

وی، اضافه کرد: مهمترین رویکرد و هدف از واقعی تر شدن نرخ گازبها، مدیریت مصرف گاز، جلوگیری از هدر رفت انرژی و انتقال آن به بخش های زیرساختی که دارای بیشترین ارزش افزوده و بازده اقتصادی برای کشور هستند، می باشد.

علوی، ضمن تقدیر از مشترکین خوش حساب که با پرداخت بموقع گازبهاء حامی خادمین خود در حوزه گازرسانی هستند، اظهار داشت: با توجه به گستره خدمات ارائه شده از طرف شرکت گاز استان، اجرای پروژه های گازرسانی وتامین بخشی از منابع یارانه های پرداختی از طریق وصول گازبهای مشترکین بوده که پرداخت بموقع قبوض و همیاری مردم در مدیریت مصرف صحیح گاز طبیعی، زمینه ساز توسعه شبکه های گازرسانی، بهره مندی هرچه بیشتر صنایع استان و همچنین حمایت از چرخه تولید و اشتغال و صیانت از محیط زیست خواهد شد.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان گفت: درصورت عدم پرداخت گازبهاء یک اخطاریه برای مشترکین صادر می‌شود که اگر مورد توجه قرار نگیرد در نوبت اول ۲۴ ساعت و در نوبت دوم گاز مشترکین ۴۸ ساعت به طور موقت قطع می‌شود.

مهندس علوی، با اشاره به متنوع سازی روش‌های پرداخت قبوض گاز گفت: در حال حاضر تمامی مشترکین برای پرداخت قبوض می توانند از روش هایی همچون؛ پرداخت از طریق وب سایت شرکت، تلفن بانک، دستگاه های خودپرداز، pos وهمراه بانک، استفاده کنند.

وی، درخصوص  مشترکین بدهکار افزود: طبق آیین‌نامه، مشترکینی که بدهی آنها از میزان تعیین شده بالاتر ‌رود مشمول قانون قطع گاز قرار گرفته که می بایست در اسرع وقت نسبت به تسویه بدهی خود اقدام نمایند.

علوی، اظهار داشت: چناچه مشترکی گازبهای مصرفی خود را دیرتر از مهلت مقرر پرداخت نماید، مبلغ پرداختی مجدداً در صورت حساب دوره بعدی وی تکرار خواهد شد و مشترک برای رفع آن و به روز رسانی قبض گاز خود می بایست به صورت حضوری به اداره گاز منطقه خود مراجعه نماید.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان، با  تشکر از مشترکین خوش حساب  و اظهار خرسندی از به روز رسانی مطالبات در بخش CNG های سطح استان گفت: نیاز است با برنامه ریزی مناسب هر چه سریعتر مطالبات  در سایر بخش ها  وصول کرده و آن را در راستای سیاست های کلان شرکت بویژه در بخش توسعه گازرسانی هزینه نمائیم.

مهندس علوی، فرهنگ سازی از طریق آموزش و پرورش، ائمه جماعات و تریبون نماز جمعه، جلسات شورای اداری استان و شهرستان ها، فرمانداری ها، نشست های حضوری با صاحبان صنایع و جلسات عمومی با مشترکین جهت وصول مطالبات معوق و پرداخت بموقع گازبهاء را موثر دانست و افزود: ما دست تمامی عزیزانی که در این مسیر شرکت گاز را حمایت کرده و موجب کاهش این دغدغه ملی می شوند به گرمی می فشاریم و از آنها تشکر می کنیم.

وی، در پایان با اشاره به تقدیر مدیر مالی شرکت ملی گاز ایران از شرکت گاز استان اصفهان در جهت کاهش مانده بدهکاران تجاری در مقطع پایان سال ۹۵ نسبت به مانده سال ۹۴ گفت: این موفقیت حاصل تعامل همکاران با مشترکین و احساس مسئولیت مشترکین  شرکت گاز استان اصفهان  بوده که شایسته تقدیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.