اصفهان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۳۳۲۰۰ نفر در مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قران کریم استان اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند که از این تعداد ۷۴۴ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند که ۶۰ درصد از شرکت کنندگان از خواهران بودند.

حضور ۳۳۲۰۰ نفر در چهلمین دوره مسابقات قران کریم استان اصفهان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت‌الاسلام و المسلمین رضا صادقی در مراسم اختتامیه مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات قرآنی کریم استان اصفهان که در دانشگاه صنعتی اصفهان برگزار شد، اظهار کرد: در مسابقات شهرستانی بیش از ۳۳۲۰۰ نفر در رشته‌های مختلف شرکت کردند که  حدود۶۰ درصد شرکت کنندگان خانم‌ها بودند که در رشتههای اذان، دعاخوانی، حفظ ۵ جزء، ۱۵ جزء، ۲۰جزء و  حفظ کل قرآن به رقابت پرداختند.

وی ادامه داد: از این ۳۳۲۰۰نفر  حدود ۷۴۴ نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند و پس از آن حدود ۵۰ نفر برای مسابقات کشوری انتخاب شدند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا صادقی گفت: امیدواریم ثواب برگزاری این مسابقات به روح امام راحل، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و به خصوص شهید محسن حججی برسد. امروز ما هرچه داریم از برکت خون آنهاست. افتخار داریم که در زمان برگزاری مسابقات و در سالن‌های همجوار، نمایشگاه‌ها و کارگاه‌هایی برگزار شد و همچنین خوشحالیم که جناب آقای معتمدی در گذشته تواست رتبه اول مسابقات بین‌المللی را کسب کند.

وی ادامه داد: از آیت‌الله طباطبایی‌نژاد، امام‌جمعه اصفهان درخواست داریم که بیمه مربیان قرآنی را پیگیری کنند، زیرا این کمترین توقع مربیان قرآنی است. امیدواریم همان‌طور که خادمان مساجد از این بیمه برخوردار هستند، مربیان قرآن هم از آن بهرهمند شوند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه در این زمان قرآن بسیار محجور است؛ گفت: امیدواریم موقوفات برای اجرای برنامه‌های قرآنی افزایش یابد تا بتوانیم کارهای بیشتری برای قرآن انجام دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.