یزد - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: یزد با توجه به داشتن بیش از ۱۱۰ رسانه چاپی و دیجیتال که از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز دریافت کرده‌اند، یکی از استان‌های فعال کشور در ارتباط با عرصه خبر و مطبوعات به شمار می رود.

۱۱۰ رسانه چاپی و دیجیتال یزد از وزارت ارشاد مجوز دریافت کرده‌اند

به گزارش قدس آنلاین، علی غیاثی ندوشن شامگاه شنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار اظهارداشت: جمعا ۱۱۵ نشریه چاپی وکاغذی که ۷۰ عنوان آن خبری و بقیه تخصصی و علمی و دانشگاهی هستند و ۲۳پایگاه اطلاع رسانی دارای مجوز و۱۳ نشریه الکترونیکی در یزد فعالیت دارند.

وی افزود: رسانه‌های مجوز گرفته استان یزد در حوزه‌های مختلف فعالیت دارند، و یکی از عرصه‌های فعالیت مطبوعات و رسانه‌های مجوز گرفته، حوزه خبری است که بیشترین تعداد رسانه‌های یزد را به خود اختصاص داده است.

غیاثی ندوشن  تصریح کرد: آمار رسانه‌های خبری مجوز دار یزد ۷۰ رسانه است واین رسانه‌ها در حوزه های مختلف در حال فعالیت هستند و امیدواریم با آغاز فعالیت خانه مطبوعات، همبستگی هرچه بیشتر بین آنها را شاهد باشیم .

مدیر کل ارشاد یزد خاطر نشان ساخت: خانه مطبوعات تشکل رسمی و قانونی مورد حمایت وزارت ارشاد می باشد که امور مختلف مربوط به رسانه ها به این خانه واگذار شده و نگاه دولت به رسانه ها و مطبوعات شفاف سازی و بهره گیری از تمام ظرفیت های  موجود جامعه می باشد .

غیاثی افزود: امیدواریم خبرنگاران استان و رسانه های محلی و سرپرستی ها با مشارکت اعضای خانه مطبوعات به جایگاه واقعی خود درعرصه رسانه برسند .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.