اهواز- ورزشکار خوزستانی تیم‌ملی فوتبال پنج‌نفره گفت: نامهربانی‌ها و بی‌توجهی‌های بسیار باعث شد که من به استان فارس بروم و از این به بعد نیز به نام این استان در اردوهای تیم‌ملی و مسابقات شرکت ‌می‌کنم.

دیگر به‌نام خوزستان در مسابقات شرکت نمی‌کنم

به گزارش قدس آنلاین حسین رجب‌پور  درخصوص عدم بازی برای خوزستان و به نام این استان، اظهارکرد: در سال‌هایی که در خوزستان بودم و به نام این استان در مسابقات و تیم‌ملی و رقابت‌های مهمی چون پارالمپیک شرکت می‌کردم، جز بی‌توجهی چیز دیگری ندیدم. 
  
از پارالمپیک که برگشتم دریغ از یک بنر!
  
وی بیان کرد: وقتی تفاوت رفتاری بین ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها را می‌بینم، می‌گویم مگر من در همان مسابقاتی که ورزشکاران دیگر استان‌ها بودند، حضور نداشتم که در خوزستان با من این‌گونه رفتار می‌شود. وقتی از پارالمپیک برگشتم برای من که در شرایط سخت و نابرابر تمرین و مدال کسب می‌کردم، حتی یک بنر هم نصب نکردند، درصورتی که ورزشکاران استان‌های دیگر همه‌جوره از سوی مسوولان ورزش استان‌های خود حمایت می‌شوند. 
  
بی‌توجهی‌های بسیاری دیدم
  
این ورزشکار نابینا عنوان کرد: چه تفاوتی بین من و دیگر ورزشکاران وجود داشت که حتی یک بار هم صدا و سیمای استان خوزستان از من دعوت نکرد تا در مصاحبه تلویزیونی شرکت کنم، در حالی‌که استان‌های دیگر به ورزشکاران نابینای خود بسیار اهمیت می‌دهند. این‌ها درد است و من بی‌توجهی‌های بسیاری دیدم. 
  
شورای شهر تنها وعده می‌داد
  
 وی بیان کرد: در شورای شهر نیز مصوبه‌ای برای پرداخت پاداش به قهرمانان آن شهر وجود دارد، در حالی‌که در شورای شهر اهواز هیچ توجهی به این موضوع نشد. من بارها با آقای ممبینی و خانم ابریشم‌کار تماس گرفتم و امروز و فردا می‌کردند و بعد هم که دیگر جوابم را ندادند. این پاداش حق ما بود و نمی‌دانم در نهایت چه شد. آن‌ها وعده‌ای دادند که هیچ وقت محقق نشد. 
  
نامهربانی‌ها باعث شد دیگر به نام استان فارس بازی کنم
  
رجب پور عنوان کرد:  این نامهربانی‌ها و بی‌توجهی‌های بسیار باعث شد که من به استان فارس و شهر شیراز بروم و از این به بعد به اسم این استان در اردوهای تیم‌ملی و مسابقات شرکت می‌کنم. تصمیم من قطعی است و چند روز دیگر هم اردوی تیم‌ملی آغاز می‌شود و به نام استان فارس در آن حضور پیدا می‌کنم. خوزستان هم باتوجه به این‌که در مسابقات کشوری حضور نداشت، اکنون دیگر دعوتی به اردوی تیم‌ملی ندارد. 
  
استان فارس رسیدگی خوبی به ورزشکاران نابینا دارد
  
وی در پاسخ به این سوال که رسیدگی استان فارس به ورزشکاران نابینا به چه صورتی است؟ گفت: تاکنون که رسیدگی و امکانات خوب بوده است. در این استان زمین اختصاصی برای فوتبال پنج‌نفره وجود دارد و توجهات به ورزشکاران نابینا خوب است. 
  
مسوولان خوزستان می‌خواهند فوتبال پنج‌نفره فراموش شود

  
این ورزشکار بیان کرد: باتوجه به این‌که تیمی از خوزستان در مسابقات کشوری شرکت نکرد ، به نظر می‌رسد رشته فوتبال پنج‌نفره در خوزستان در حال فراموشی است، البته این موضوعی است که خود مسوولان می‌خواهند و اگر پیشرفت این رشته را می‌خواستند به آن توجه می‌کردند. 
  
حرف حق را می‌زدم و نمی‌خواستند که بشنوند
  
وی گفت: به هر حال آن‌قدر به من اهمیت ندادند تا دلسرد شدم و به استان دیگر رفتم. در ادامه نیز ممکن است نفرات باقی‌مانده هم دلسرد شوند و این رشته را کنار بگذارند. مجمع هیات ورزش‌های نابینایان و کم‌بینایان استان نیز چند ماه برگزار شد و در حالی که من برای هشت سال حق رای داشتم و ملی‌پوش این رشته هستم، خیلی راحت از حضور در مجمع کنار گذاشته شدم و فقط به این دلیل بود که من همیشه حرف حق را می‌زدم و خیلی‌ها در اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان حاضر به شنیدن حرف حق نبودند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.