بجنورد- رییس مجتمع آموزش عالی و فنی و مهندسی اسفراین گفت: به دلیل طلب این مجتمع از مجتمع فولاد، هتل ساریگل این شهرستان با تلاش های نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی به مجتمع آموزش عالی و فنی و مهندسی اسفراین واگذار شد.

هتل ساریگل اسفراین به مجتمع آموزش عالی و فنی و مهندسی واگذار شد

به گزارش قدس آنلاین، مصطفی حیدری در نشست خبری با خبرنگاران  طلب این مجتمع را هفت میلیارو و ۶۵۰ میلیون تومان عنوان کرد و اظهار کرد: این هتل  به منظور استفاده خوابگاه دانشجویی پسران با مساحت ۷ هزار متر در ۶ طبقه به مجتمع آموزش عالی این شهرستان واگذار شد.

وی افزود: برای تجهیز این خوابگاه دانشجویی چهار میلیارد ریال اعتبار از محل صندوق رفاهی وزارت علوم و تحقیقات اختصاص یافته که در هفته دولت این خوابگاه دانشجویی با ظرفیت ۵۰۰ نفری با تجهیزات کامل به بهره برداری می رسد.

حیدری در خصوص احداث خوابگاه دخترانه خیرساز نیز گفت: همچنین این مجتمع به دلیل نبود فضای مناسب به منظور تامین خوابگاه دانشجویی دختران به کمک خیرین این شهرستان خوابگاهی به مساحت ۲۰۰۰ متر مربع در حال ساخت دارد.

این مسئول افزود: این خوابگاه در ۴ سقف، ۲۷ اتاق و با ظرفیت ۱۶۲ نفر احداث خواهد شد که نیاز به ۲۰ میلیارد ریال اعتبار دارد.

حیدری افزود: تا کنون حدود ۸۰۰ میلیون از اعتبار پروژه خوابگاه خیر ساز تامین شده و همچنان نیازمند مشارکت خیرین در این پروژه هستیم.

وی در ادامه از جذب ۸۲۰ نفر دانشجو در سال تحصیلی جدید خبر داد و افزود: خرداد ماه امسال حدود ۲۵۰ دانشجو از این دانشگاه فارغ التحصیل شدند.

وی ادامه داد: این مجتمع آموزشی در حال حاضر با ایجاد ۹ رشته کارشناسی، دو رشته کاردانی و دو رشته کارشناسی ناپیوسته فعالیت می کند.

رییس مجتمع آموزش عالی و فنی و مهندسی اسفراین همچنین گفت: رایزنی ها برای اخذ رشته در مقطع ارشد با توجه به سند آمایش سرزمین در دستور کار مجتمع قرار دارد.

حیدری در ادامه همچنین از برگزاری اولین کنگره ملی مشاوره و سلامت با هدف بررسی راهکارهای پیشرو برای کاهش معضلات اجتماعی در اسفند ۹۶ خبر داد.

وی خرید ۱۵۰۰عنوان کتاب با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیون تومان، تجهیز ازمایشگاه ها و کارگاه های مجتمع با اعتباری بالغ بر ۴۰۰ میلیون تومان و برگزاری اولین همایش ملی آیین فتوت و جوانمردی در ۱۴ فروردین همزمان با برگزاری مسابقات کشتی باچوخه اسفراین و... را از جمله اقدامات مجتمع اموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین عنوان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.