گیلان- مدیر کل توسعه, نوسازی و تجهیز مدارس گیلان با اشاره به اینکه عصر, عصر تکنولوژی است گفت: هفده مرداد در تقویم ایران مزین به روز خبرنگار شده, اصحاب رسانه باعث بیداری و پویایی مملکت هستند و هر روز ، روز خبرنگار است.

اصحاب رسانه پویایی و بیداری جامعه را در دست دارند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اوسط مقدم ظهر روز یکشنبه در نشست خبری به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار اظهار کرد: رسانه ها در بعد جهانی این توان را دارند که از یک موضوع کوچک اتفاقی بزرگ را رقم زنند و همچنین اتفاق بزرگ را کوچک شمارند.

وی ادامه داد: زمانی  یک جامعه می تواند به سوی شایسته سالاری پیش رود که آزاد و پویا باشد.

مدیر کل توسعه,  نوسازی و تجهیز  مدارس گیلان با تاکید بر اینکه صاحبان اندیشه و قلم عهده دار رسالت اصلی جامعه هستند خاطرنشان کرد: وقتی انسان پویا و به حقوق خود آگاه شود, به طبع جامعه نیز چه در بعد سخت افزاری و چه در بعد نرم افزاری پویاو مترقی خواهد شد.

اوسط مقدم با تاکید برضرورت مدیریت راهبردی از سوی صاحبان قلم یادآور شد: امروز با توجه فراگیری تکنولوژی تمام آحاد جامعه از رسانه های مجازی, نوشتاری, گفتاری و رسانه ملی بهره می برند.

مدیرکل توسعه, نوسازی و تجهیز استان با تاکید بر اعتقاد انسان به آزادی بیان, قدرت قلم , مفاهیم و کلمات خاطرنشان کرد: امید است در عصر حاضر به گونه ای از کلمات و مفاهیم استفاده کنیم تا دستاورد خوبی برای آیندگان به یادگار بگذاریم.

اوسط مقدم ملت ایران را ملتی اگاه و بزرگ خواند و گفت: امروز همه ما براین باوریم که با فعالیت رسانه های کارآمد مردم قانون  گریز نخواهند بود لذا با مدیریت شایسته در ساختار رسانه و صاحبان اندیشه می توانیم شاهد اتفاقات مبارک در جامعه باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.