مدیرکل صادرات صنایع دستی خبر داد: بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی با حضور بخش های ویژه چون حصیر بافی، خانه ایرانی،تبریز ۲۰۱۸ و شهرجهانی یزد از اول شهریور ماه برگزار می شود.

بیست و هشتمین نمایشگاه صنایع دستی آغاز به کار می کند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی معاونت صنایع دستی  سازمان میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری ؛ پویا محمودیان مدیرکل دفتر صادرات این معاونت در ارتباط با اتفاقات جانبی و ویژه بیست و هشتمین نمایشگاه ملی صنایع دستی گفت : این نمایشگاه از ۱ تا ۷ شهریور ماه امسال در حالی برگزار می شود که بخش های ویژه ای در این نمایشگاه برای توسعه و ترویج هرچه بیشتر صنایع دستی در نظر گرفته شده است. یکی از این اتفاقات تبریز ۲۰۱۸ است که بصورت جداگانه در ارتباط با گردشگری و توانمندی های تبریز خود را در نمایشگاه ملی صنایع دستی معرفی می کند.

او  ادامه داد : غرفه های ویژه ای نیز برای بخش های مختلف در نظر گرفته شده است  که از آن جمله می توان به ۱۹۰ متر مربع فضای رایگان اختصاصی برای استانهای محروم، ۱۰۰ متر مربع فضای اختصاصی به حصیربافی برای ۸ استان کشور،۱۰۰ متر مربع فضای اختصاصی به روستاهای هدف (به تعداد ۷۷ روستا)، ۷۲ متر مربع فضای اختصاصی به تبریز ۲۰۱۸ و شهر جهانی یزد برای معرفی قابلیت و توانمندی این دو استان،۱۰۰ متر مربع فضای اختصاصی خانه ایرانی: ۳۰ متر مربع فضای اختصاصی برای آموزش کودکان و چادرهای عشایری اشاره کرد.

محمودیان همچنین بیان کرد : برخی از صادرکنندگان و شرکت های صادر کننده با فضا سازی و اختصاص فضای نمایشگاهی در نمایشگاه ملی حضور دارند همچنین فضای ویژه ای نیز برای افرادی که بسته بندی ویژه دارند و مورد تایید معاونت است با تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده است.

این نمایشگاه از ۱ تا ۷ شهریورماه ۱۳۹۶ در سالن های شماره ۸ و ۹ و سری ۲۵ (A.B.C) محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران با تعداد ۴۲۵ غرفه (با متراژهای مختلف ۱۲، ۲۴، ۴۸ و ...) برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.