قائم مقام سازمان نظام پرستاری گفت: نیروهای اورژانس همواره باحداکثر توان با وجود موانع و محدودیت هایی که در مسیر خدمت دارند، آماده ارائه خدمات به مردم و حادثه دیدگان هستند.

تلاش نیروهای اورژانس بر کسی پوشیده نیست

به گزارش قدس آنلاین، محمد شریفی مقدم اظهار داشت: تکنسین ها، کاردان ها  و کارشناسان فوریت های پزشکی به عنوان گروهی شناخته می شوند که همواره در شرایط سخت و اضطرار  و در ایام تعطیل سعی کرده اند با حداکثر تلاش به مردم خدمات ارائه دهند.

وی با اشاره به موانع خدمتی و شرایط سخت کاری که نیروهای اورژانس با آنها مواجه هستند، تاکید کرد: این نیروها همواره با کمترین توقع و امکانات مشغول ارائه خدمات به مردم و بیماران هستند.

شریفی مقدم با اشاره به ایثارگری نیروهای اورژانس در انجام ماموریت ها اظهار داشت: نیروهای اورژانس همواره در ماموریت ها با سختی ها و مشکلاتی مواجه هستند که گاهی منجر به این شده که حتی در این ماموریت ها خودشان دچار صانحه و حادثه شده و بعضا جان خود را از دست داده اند.

قائم مقام سازمان نظام پرستاری در ارتباط با توقعات مردم از نیروهای اورژانس تاکید کرد: با توجه به اینکه همراه بیمار همواره در شرایط اضطرار با نیروهای اورژانس مواجه می شوند، این ابهام پیش می آید که نیروهای اورژانس در انجام وظایف خود کوتاهی کردند در حالی که تلاش نیروهای اورژانس در ماموریت هایی که بر عهده دارند بر هیچکس پوشیده نیست.

وی در حمایت سازمان نظام پرستاری از خدمات فوریت های پزشکی تاکید کرد و گفت: سازمان نظام پرستاری همواره قدردان تلاش همکاران اورژانس بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.