باشگاه استقلال در اطلاعیه ای به اظهارات یکی از پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس در تلویزیون واکنش نشان داد.

اطلاعیه تند باشگاه استقلال علیه میناوند/ شان ما بالاتر از پاسخگویی به شماست!

به گزارش قدس آنلاین، سایت باشگاه استقلال در این مورد نوشت: جمعه شب گذشته در یکی از شبکه های تلویزیونی برنامه ای به صورت زنده پخش شد که صحبت های مهمان و مجری این برنامه باعث تاسف و تعجب بسیار باشگاه استقلال و هواداران میلیونی آن گردید. 

باشگاه استقلال به دلیل اینکه شان و جایگاه خود و هوادارانش را بالاتر از پاسخگویی به چنین فردی می داند، ضمن محکوم کردن بی احترامی صورت گرفته در یک برنامه تلویزیونی، اعلام می کند به صورت رسمی و از طریق مراجع قانونی این مساله پیگیری خواهد شد. 

ضمن اینکه از ریاست محترم سازمان صدا و سیما و شورای نظارت در صدا و سیما، به دلیل اهمیت و جایگاه والای رسانه ملی، تقاضای برخورد جدی و قاطع با مقصرین و تحریک کنندگان این بی حرمتی را دارد.

بدون تردید مدیران محترم رسانه ملی، به هیچ وجه انتشار بی حرمتی و بی اخلاقی را نپسندیده و انعکاس و رواج ارزش ها و اخلاقیات را وظیفه اصلی خود می دانند. 

همچنین باشگاه استقلال از کلیه پیشکسوتان محترم و ارجمند در تمامی رشته های ورزشی تقاضا دارد اجازه دهند این موضوع روال طبیعی و قانونی خود را طی کرده و به سرانجام برسد و از وساطت کردن در مورد خاطیان خود داری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.