ساری- فرمانده سپاه کربلا مازندران از ساخت ۵۰۰ خانه محروم در سالجاری خبر داد.

۵۰۰ خانه برای محرومان مازندرانی ساخته می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار محمد حسن بابایی عصر یکشنبه در مراسم تجلیل از خبرنگاران در پاسخ به سوال قدس آنلاین اضافه کرد: در سال گذشته نیز ۲۵۰ خانه محروم برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) ساخته و تحویل شد.

وی با اشاره به اینکه این خانه ها حداکثر ظرف مدت سه ماه ساخته می شود، ادامه داد: بخشی از هزینه ها از سوی خیرین و مابقی با بکارگیری نیروهای بسیجی تامین می شود.

فرمانده سپاه کربلا مازندران با اشاره به اینکه یکی از الزامات حوزه اقتصاد مقاومتی، محور بودن مردم است، یادآور شد: در این راستا نقش آموزش دهنده، پشتیبان و تسهیل گر را داریم.

سردار بابایی  گفت: در حال حاضر در همه شهرهای استان پایگاه علمی داشته و به دنبال تقویت مباحث آموزشی در حوزه اشتغال هستیم.

وی با تاکید بر اینکه دولت باید در رابطه با کالای قاچاق بصورت جدی وارد شود، از تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادنی خبر داد و افزود: اجرای عملیات عمرانی در سه دهستان بزرگ را با همراهی خیرین در دستور کار داریم تا از محرومیت خارج شوند.

سردار بابایی اضافه کرد: موضوع سلامت و اشتغال را نیز در این دهستان ها دنبال می کنیم تا بعنوان الگو در سطح کشور مطرح شوند.

فرمانده سپاه کربلا مازندران در رابطه با نقش موثر مدافعان حرم در دفاع از کشور خاطرنشان کرد: اگر حضور مدافعان حرم نبود، باید در همدان پایگاه تاسیس و در کرمانشاه می جنگیدیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.