سرمربی منچستریونایتد از پیروزی پر گل تیمش در هفته‌ نخست لیگ برتر انگلیس ابراز خوشحالی کرد و عملکرد بازیکنانش را ستود.

مورینیو: یونایتد بهترین تیم تمام دوران مربیگری‌ام است

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از ساکرنت، منچستریونایتد دیشب (یک‌شنبه) در هفته‌ نخست لیگ برتر انگلیس با چهار گل مهمانش وستهام را در هم بکوبد تا با تفاضل گل بهتر نسبت به سایر تیم‌ها در صدر جدول لیگ برتر قرار گیرد.

ژوزه مورینیو، سرمربی منچستریونایتد بعد از این پیروزی در نشست خبری خود عملکرد شاگردانش را ستود و گفت‌: بدون اغراق می‌خواهم بر این نکته تاکید کنم که ترکیبی که در حال‌ حاضر در منچستریونایتد دارم بدون شک بهترین ترکیبی است که در طول دوران مربیگری‌ام داشته‌ام. افتخار می‌کنم که هدایت چنین بازیکنانی را بر عهده دارم. آن‌ها فوق‌العاده‌ در خدمت تیم هستند و این کار را برای هر مربی راحت‌تر می‌کند. 

ویکتور لیندلوف، خرید ۳۰ میلیون پوندی منچستریونایتد در این بازی در بین نفرات تیمش حضور نداشت. به نظر می‌رسد نمایش ضعیف برابر رئال مادرید سبب شده که ژوزه مورینیو بر روی نام او خط قرمز بکشد.

در این رابطه آقای "خاص" ‌اضافه کرد: من فکر می‌کنم بازی با رئال مادرید برای او خیلی زود بود. او به این خاطر بازی کرد  که دو مدافع مرکزی ما برای سوپر جام محروم بودند. به نظر من هر بازیکنی  که از لیگی دیگر به لیگ انگلیس می‌آید در ابتدا با یک سختی روبه‌رو می‌شود. این که در حال‌ حاضر بازیکنانی همچون لوکاکو و ماتیچ موفق هستند به این خاطر است که آن‌ها آزمون خود را پس داده‌اند و قبلا در لیگ برتر بازی کرده‌اند. من سال ۲۰۰۴ یک مدافع فوق‌العاده‌ به نام ریکاردو کاروالیو را به لیگ برتر آوردم. او یکی از بهترین مدافعان ۱۰ سال اخیر لیگ برتر بوده است  ولی در ابتدا با مشکل مواجه شد و اوایل کار سختی پیش‌رو داشت تا به این شرایط عادت کند. من فکر می‌کنم که ویکتور به زمان نیاز دارد. او بازیکن قابل و خوبی است  ولی همان طور که فصل گذشته مخیتاریان به زمان نیاز داشت، اکنون هم لیندلوف به زمان نیاز دارد تا بتواند به شرایط لیگ برتر عادت کند.

سرمربی شیاطین سرخ در پایان به تمجید از مهاجم بلژیکی خود پرداخت و اظهار کرد: روملو در سوپر جام یک گل به ثمر رساند و امروز هم دو گل به ثمر رساند. او  کار خودش را به خوبی انجام می‌دهد و رابطه خوبی با بقیه پیدا کرده است. فشار روی گلزنی وجود دارد و خود لوکاکو این را به خوبی می‌داند. ما امسال با عملکرد خوب بازیکنان‌مان از جمله لوکاکو می‌توانیم به رتبه‌ای بهتر نسبت به فصل گذشته فکر کنیم. اما در حال‌ حاضر آرام هستیم چون فقط یک برد در هفته‌ نخست به دست آوردیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.