گناباد-سارقان به عنف طلاهای زنان سالخورده با تیزبینی پلیس آگاهی شهرستان گناباد شناسایی و دستگیر شدند.

سارقان به عنف طلاهای زنان سالخورده در گناباد دستگیرشدند

به گزارش قدس انلاین فرمانده انتظامی گناباد اظهار داشت:  در پی گزارش سرقت به عنف و طلاهای زنی سالخورده در این شهرستان، بلافاصله تیمی از پلیس آگاهی برای بررسی موضوع وارد عمل شد.

 علی اکبرکیانی افزود: در بررسی اظهارات مالباخته که زنی ۶۱ ساله است و در باغ ویلا زندگی می‌کند، مشخص شد، دو مرد جوان هنگام ظهر پس از ورود به داخل باغ سه دست بند طلا به ارزش۶میلیون و ۷۰۰ هزار ریال  را زورگیری و با استفاده از یک دستگاه خودرو زردرنگ متواری شدند.  

 وی بیان کرد: همزمان با شروع تحقیقات پلیسی سرقت مشابه از منزل مسکونی در همان خیابان اعلام و در این سرقت سارقان ساعت ۲۲:۰۰ شب با ورود به منزل زنی سالخورده چهار حلقه دستبند و النگو طلا به ارزش تقریبی ۶ میلیون ریال را سرقت کردند.

کیانی گفت: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با استفاده از سرنخ‌های به جا مانده، عملیات گسترده‌ای را برای دستگیری سارق آغاز و ظهر روز گذشته هنگام گشت‌زنی در  محدوده خیابان سعدی به راننده یک دستگاه پژو ۴۰۵ زرد رنگ که به تازگی از زندان آزاد شده، مظنون و در بازرسی از خودرو متهم تعدادی لوازم مسروقه منزل کشف کردند.

 وی گفت : متهم پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با دو مالباخته و ادله پلیسی علاوه بر ۲ فقره زورگیری از زنان سالخورده به دو فقره سرقت منزل در شهرهای تربت حیدریه و مشهد با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد و با تشکیل پرونده تحویل مقامات قضایی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.