۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
کد خبر: 555199

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید معتقد است که اخراج رونالدو اشتباه بوده و رئال باید به محرومیت او برای بازی برگشت اعتراض کند.

 راموس: باید به اخراج رونالدو اعتراض کنیم

به گزارش قدس آنلاین، رونالدو که برای درآوردن پیراهنش پس از گلزنی کارت زرد گرفته بود، پس از برخوردی که با اومتیتی در محوطه جریمه بارسا داشت زمین خورد و داور این حرکت او را شبیه سازی دانست و با نشان دادن کارت زرد دوم، او را اخراج کرد. تصاویر آهسته نشان می‌دهد که هر چند داور به درستی پنالتی اعلام نکرد ولی کارت زرد برای رونالدو نیز اشتباه بود. راموس، کاپیتان رئال معتقد است که رئال باید به این کارت زرد و محرومیت رونالدو اعتراض کند.

او گفت:"  رونالدو فاصله زیادی با من داشت ولی فکر می‌کنم در برخوردی که به وجود آمد، تعادل او به هم خورد و او شبیه سازی انجام نداد. البته که اعتراض به این کارت باید انجام شود زیرا ما بدون حضور یکی‌از مهترین بازیکنانمان، ده دقیقه بازی‌ کردیم."

راموس درباره درگیری اش با سوارز پس از اعلام پنالتی برای بارسا گفت:" در این بازی‌ها، سطح تنش بسیار بالاست. به نظر من پنالتی نبود ولی فکر نمی‌کنم داور بدون اینکه چیزی ببیند سوت بزند. فکر کنم صحنه را به وضوح دید ولی به نظرم پنالتی نبود."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.