اصفهان- رئیس دانشگاه آزاد نجف‌آباد گفت: اعضای هیئت امنای دانشگاه آزاد در جلسه‌ای تصویب کردند که نام دانشگاه آزاد نجف‌آباد از آغاز ترم جدید دانشگاهی به شهید "محسن حججی" تغییر یابد.

تعویض نام دانشگاه آزاد نجف‌آباد به نام شهید«محسن حججی»

به گزارش قدس آنلاین، مهران مجلسی با اشاره به نام‌گذاری دانشگاه نجف‌آباد به‌نام شهید محسن حججی اظهار داشت: جلسه هیئت امنای دانشگاه ازاد به ریاست دکتر ولایتی رئیس هیئت موسس و هیئت امنای دانشگاه‌های آزاد اسلامی برگزار شد و دستاورد این جلسه تغییر نام دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد به نام، شهید مدافع حرم محسن حججی است.

وی با بیان اینکه این تغییر نام با حضور مسئولان دانشگاه، از سازمان مرکزی به صورتی که در خور واحد دانشگاهی باشد، انجام خواهد شد، افزود: این ابتکار به دلیل احترام گذاشتن به شهید حججی و رشادت‌ها و شهامت‌های ایشان و اینکه اهل نجف‌آباد بود صورت می‌گیرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد با بیان اینکه دانشگاه آزاد نجف‌آباد یک دانشگاه بین‌المللی است و انتخاب نام شهید حججی برای این دانشگاه به اعتبار آن نیز می‌افزاید، خاطرنشان کرد: با این کار افق دورتری را برای این واحد آموزشی می‌بینیم و بر این اعتقادیم که این اقدام ما را برای رسیدن به اهدافمان مصمم‌تر خواهد کرد.

وی گفت: این نامگذاری می‌تواند ادای دینی از طرف دانشگاه آزاد اسلامی نجف‌آباد و کادر اجرایی آن به روح بزرگوار این شهید باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.