زنجان- شهردار زنجان با اشاره به برگزاری ورزش صبحگاهی در ۱۵ پارک گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی سوم شهریورماه در زنجان برگزار می‌شود.

همایش بزرگ پیاده‌روی۳ شهریورماه امسال در زنجان برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،  حبیب یگانه در دومین نمایشگاه عکس پیشکسوتان ورزشی با تقدیر از کسانی که برای انتشار این کتاب زحمت کشیدند، اظهار داشت: چاپ کتاب ورزشکاران زنجان در یک نگاه کار بسیار پسندیده‌ای است.

وی به جایگاه ورزش در جامعه امروز اشاره و عنوان کرد: متاسفانه به دلیل صنعتی شدن جوامع کم‌تحرکی در بین جوانان امروزی موج می‌زند.

شهردار زنجان با بیان اینکه شهرداری در توسعه ورزش‌های عمومی تکلیف و وظیفه دارند، گفت: خوشبختانه در حال حاضر در 15 پارک شهر زنجان ورزش صبحگاهی برگزار می‌شود و باید این کار در کل پارک‌های شهر زنجان اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینکه زنجان به عنوان پایتخت ورزش همگانی و پیاده‌روی شناخته می‌شود، گفت: روز سوم شهریور پیاده‌روی بزرگی در شهر زنجان انجام می‌شود و این طرح‌ها به برگرداندن شور و نشاط در جامعه کمک می‌کند.

یگانه با اشاره به اینکه در گذشته انجام ورزش در همه ادارات الزامی بود، گفت: این در حالی است که توجه به ورزش در حال حاضر به شدت کاهش یافته و باید به فکر توسعه آن در جامعه باشیم.

ابوالفضل خلیلی، رئیس انجمن پیشکسوتان استان زنجان گفت: ناشر کتاب ورزشکاران پیشکسوت محسن فرجی زحمات بسیاری کشیده است و در حال حاضر نتوانسته‌ایم مبلغی برای تقدیر از آن‌ تهیه‌ کنیم.

وی با بیان‌ اینکه این‌کتاب حدود 10 میلیون تومان هزینه برداشته است، گفت: این‌ کتاب 280 صفحه‌ای 206 صفحه آن از کاغذ معمولی و بقیه آن از کاغذ گلاسه استفاده شده است.

خلیلی با ادای احترام به شهدای ورزشکار استان زنجان‌ گفت: در این کتاب 300 عکس سیاه سفید استفاده کرده‌ایم که این عکس‌ها مربوط به سال‌های بسیار گذشته است و با دیدن آن عکس‌ها خاطره‌ها زنده می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.