رشت- معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گیلان از وارد آمدن حدود ۵۵ میلیارد ریال خسارت به راه ها،پل ها و ابنیه فنی استان به دنبال جاری شدن سیلاب در برخی راه های استان خبر داد.

جاری شدن سیلاب به راه های گیلان خسارت وارد کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمود ایرانپرست از وارد آمدن حدود ۵۵ میلیارد ریال خسارت به راه ها، پل ها و ابنیه فنی استان به دنبال بارش اخیر باران و طغیان برخی رودخانه ها و جاری شدن سیلاب در برخی راه های استان خبر داد و گفت: عمده خسارت های وارد شده در حوزه راه ها مربوط به آسفالت حاشیه راه ها،قسمتی از ابنیه پل ها و چندین پل بزرگ است.

​معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گیلان با بیان اینکه بیشترین خسارت به راه ها و ابنیه استان مربوط به شهرستان های رودبار،فومن و شفت بوده است،افزود:بر اثر بارش باران و سیلاب و گل و لای و دیگر آثار به جا مانده در مسیر راه ها حدود ۱۰ محور روستایی در شهرستان های شفت،فومن و رودبار بسته شدند.

وی تصریح کرد: به غیر از مسیر سیاهمزگی در شهرستان شفت که بازگشایی آن چندین ساعت به طول انجامید،همه مسیرهای بسته با تلاش راهداران در ظرف دو ساعت طی بازگشایی شدند.

ایرانپرست با بیان اینکه در حال حاضر همه مسیرهای استان باز هستند،خاطرنشان کرد: البته دو مسیر روستایی که یکی از آنها سیاهمزگی است،نیاز به ترمیم فوری دارد که اقدامات لازم در این رابطه در اسرع وقت انجام می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.