اصفهان - دبیر دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان اصفهان گفت: به زودی دبیرخانه دایمی جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان تشکیل می‌شود.

دبیرخانه دایمی جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان اصفهان تشکیل می‌شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد قلمکاریان در مراسم اختتامیه دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان اصفهان اظهار داشت: امسال برای نخستین بار از صفر تا صد جشنواره مطبوعات توسط منتخبان اصحاب رسانه از خانه مطبوعات برگزار شد.

وی به بیان گزارشی از دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌های استان اصفهان پرداخت و اظهار داشت: شعار امسال جشنواره «رسانه یعنی مردم» بوده است چراکه خبرنگاران پل ارتباطی میان مردم، جامعه و مسئولان هستند.

دبیر دهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری های استان اصفهان با بیان اینکه موضوعات خوبی برای جشنواره امسال با نظر اصحاب رسانه انتخاب شده بود، ابراز داشت: امسال داوری آثار به تهران واگذار شد که در صحبت با آنها از قلم زیبای مطبوعات اصفهان در نگارش گزارش و مصاحبه تعریف کردند.

وی ادامه داد: این استعداد و ظرفیت خبرنگاران اصفهانی باید مورد توجه قرار گیرد و بر این اساس طرح تهیه و چاپ روزنامه ملی استان اصفهان مدنظر قرار گرفته است.

تشکیل دبیرخانه دائمی جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان

قلمکاریان تاکید کرد: داوران در تمام بخش های مقاله، سرمقاله ویادداشت، عکس، خبر، گزارش، مصاحبه، تیتر، طراحی وصفحه آرایی، طنز مکتوب وطنز تصویری افراد برگزیده اول تا سوم را انتخاب کردند که نشان از توانایی بالای خبرنگاران اصفهانی دارد.

وی اضافه کرد: بدین ترتیب ۳۰ اثر برگزیده در بخش اصلی و ۳۰ برگزیده و شایسته تقدیر در بخش موضوعی معرفی شد  که در کتابی آثار آنها چاپ می شود.

وی با بیان اینکه ۸۱۵ اثر در بخش اصلی و ۲۶۹ اثر در بخش موضوعی به دبیرخانه دهمین جشنواره مطبوعات رسید، بیان داشت: در اختتامیه دهمین جشنواره جوایزی به افراد برگزیده اهداء شد که نسبت به سال های گذشته به سه برابر افزایش یافته است.

دبیر دهمین جشنواره مطبوعات با بیان اینکه به زودی دبیرخانه دایمی جشنواره مطبوعات، خبرگزاری ها و پایگاه های خبری استان تشکیل می‌شود، گفت: برنامه های مختلفی در سال جاری توسط خانه مطبوعات تدارک شده است.

وی تاکید کرد: با عنایت به ظرفیت و توانمندی بالای اصجاب مطبوعات ورسانه استان روزنامه ملی وسراسری پیشنهاد می شود طرحِ تهیه و چاپ روزنامه ملی استان اصفهان مدنظر قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.