یزد - مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه گفت: بیش از ۲۹۱ میلیون ریال برای کمک به رفع سوء تغذیه ۱۳۵ کودک کمتر از شش سال در سه ماهه نخست امسال هزینه شده و ۱۳۵ کودک نیازمند ابرکوهی مشمول طرح امنیت غذایی هستند.

۱۳۵ کودک نیازمند ابرکوهی مشمول طرح امنیت غذایی هستند

به گزارش قدس آنلاین، سید جلال حسینی، با بیان اینکه خانواده‌های تحت حمایت این نهاد شامل زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام، سالمندان و از کار افتادگان هستند، اظهارداشت: ارائه خدمات مسکن و ساختمان، فرهنگی و آموزش، کمک هزینه تامین جهیزیه و هزینه ازدواج، حقوقی و قضایی، بهداشتی و درمانی، بیمه تامین اجتماعی، تسهیلات کارگشایی ، اشتغال و خودکفایی از جمله فعالیت های این نهاد در حمایت از خانواده‌های تحت حمایت و اقشار نیازمند جامعه است.

وی با تشریح عملکرد این نهاد در بخش بهداشت و درمان افزود: ۳۵ میلیون ریال در زمینه بهداشت و درمان جامعه هدف تحت حمایت (۳۲۹ بیمه شده) در سه ماهه ابتدای سالجاری هزینه شده است.

حسینی تصریح کرد: هم اکنون ۶۸ خانوار تحت حمایت این نهاد مشمول بیمه های اجتماعی هستند که در این خصوص نیز بیش از ۲۱۷ میلیون ریال حق بیمه تامین اجتماعی  زنان سرپرست خانور و مجریان طرح های خودکفایی در سه ماهه نخست سال ۹۶ پرداخت شد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابرکوه با بیان اینکه توانمند سازی مددجویان تحت حمایت و کاهش آمار افراد تحت حمایت از جمله سیاست های مهم کمیته امداد است، گفت: ۳۵ مورد وام اشتغال در زمینه های مختلف شغلی به مددجویان تحت حمایت در سه ماهه نخست سال جاری اعطا شد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.