بجنورد- رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان اسفراین از ارسال ٨٧٠ اثر داستانی به ششمین جشنواره داستان کوتاه (بلقیس) خراسان شمالی خبرداد .

ارسال ٨٧٠ اثر داستانی به ششمین جشنواره داستان کوتاه خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی و پایگاه اطلاع‌رسانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی، رضا ارغیانی، دبیر ششمین جشنواره داستان کوتاه(بلقیس) استان با اشاره به تعداد آثار رسیده به دبیرخانه این جشنواره گفت: در مجموع ٨٧٠ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که تعداد ٣٩٧ نویسنده در این جشنواره شرکت کردند.

وی افزود: تعداد آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره به تفکیک در بخش کشوری ٦٠٨ اثر و در بخش استانی ٢٦٢ اثر است.

وی تعداد شرکت کنندگان در بخش استانی ١٠٧ نفر با ٢٦٢ اثر ذکر کرد و اضافه کرد: شهرستان اسفراین ٤٠ نفر با ١٢٠ اثر، شهرستان بجنورد ٣٥ نفر با ٨٦ اثر، شهرستان شیروان ١٤ نفر با ٢٩ اثر، فاروج ٣ نفر با ٥ اثر، جاجرم ٣ نفر با ٤ اثر، گرمه ١١ نفر با ١٦ اثر و مانه و سملقان ٢ نفر با ٢ اثر در این جشنواره شرکت کرده اند.

دبیر ششمین جشنواره داستان کوتاه(بلقیس) استان همچنین با اشاره به تعداد  آثار رسیده در بخش استانی , تعداد آثار در موضوعات آزاد ١٥٢ اثر ، ویژه ٣١ اثر، نوقلم ٥٩ اثر و کشوری ٢٠ اثر اعلام کرد.

ارغیانی همچنین گفت: در بخش کشوری این جشنواره ٢٩٠ نفر با ٦٠٨ اثر شرکت کردند که استان تهران با ١٥٥ اثر در رتبه اول، استان های خراسان رضوی با ٦٥ اثر و اصفهان با ٣٠ اثر در رده های دوم و سوم قرار دارند.

وی خاطرنشان کرد: ششمین جشنواره داستان کوتاه هشتم و نهم شهریور ماه امسال در مجتمع فرهنگی، هنری نسیم شهرستان اسفراین برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.