خرم آباد - دبیر اجرایی خانه کارگر لرستان با بیان اینکه صنعت لرستان بیمار است گفت: مسئولان استانی درد جامعه کارگری را به گوش مسئولان ملی برسانند.

نیمه تعطیلی کارخانجات لرستان/ درد کارگران را به گوش مسئولان ملی برسانید

به گزارش قدس آنلاین، محمد حسن موسیوند در نشست با خبرنگاران در سخنانی با بیان اینکه خانه کارگر استان مدتی غیر فعال بود و حدود یک سال است که فعالیت خود را مجدد آغاز کرده است اظهار داشت: طی این مدت یک سال خانه کارگر استان کارنامه قابل قبولی داشته است.

وی با بیان اینکه خانه کارگر تشکیلاتی به دور از گرایش های حزبی و سیاسی و با ماهیت صنفی پیگیر مشکلات جامعه کارگری استان است عنوان کرد: در این راستا با برنامه ریزی های صورت گرفته خدمات رفاهی به پنج هزار نفر عضو خانه کارگر استان ارائه می شود.

دبیر اجرایی خانه کارگر لرستان با اشاره به پیگیری برای ارائه خدمات رفاهی به جامعه کارگری لرستان در استان های مختلف از جمله بندرعباس، شیراز، قشم، مشهد و ... گفت: در حال حاضر در استان لرستان فاقد امکانات رفاهی برای کارگران هستیم که با برنامه ریزی های صورت گرفته فراهم کردن این امکانات برای کارگران استان در دستور کار قرار گرفته است.

موسیوند بر ضرورت توجه ویژه دولت به جامعه کارگری لرستان تاکید کرد و گفت: در این راستا گلایه از مسئولان استان این بوده که درد و مشکلات جامعه کارگری لرستان را به گوش وزرا و مسئولان ملی نمی رسانند.

وی با بیان اینکه در گزارش های مسئولان استان از درد دل کارگران خبری نیست بیان داشت: صنعت لرستان بیمار است و کارخانه های استان نیمه تعطیل به فعالیت خود ادامه می دهند.

دبیر اجرایی خانه کارگر لرستان با اشاره به حمایت جامعه کارگری لرستان از دولت جدید بیان داشت: در این راستا دولت نیز باید توجه بیشتری برای این قشر و همچنین حفظ اشتغال موجود در بین قشر کاگری استان کند.

موسیوند با تاکید بر اینکه مسئولان لرستان باید به مسائل و مشکلات جامعه کارگری استان رسیدگی کنند تصریح کرد: باید نگاه ویژه به این قشر از استان داشته و دولت نیز نسبت به قشر کارگر تعهد داشته باشد.

وی بر ضرورت رفع مسائل و مشکلات جامعه کارگری استان و همچنین مشکلات حوزه صنعت لرستان تاکید کرد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.