به نظر می رسد آقای رئیس جمهور به جای انتخاب مجدد ربیعی که توفیق چندانی در وزارتخانه تعاون ، کار و رفاه اجتماعی نداشته بهتر بود فرد تازه نفسی که بتواند مسائل و مشکلات عدیده جامعه کارگری و اشتغال کشور را حل کند برای چهار سال آینده انتخاب می شد.

رئیس جمهور توجهی به استفاده از ظرفیت نیروهای جوان ندارد/ عدم حل مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی نشانگر ضرورت ایجاد تغییر در وزارت کار است

اختصاصی قدس آنلاین- هوشنگ حاجتی کارشناس بازارکار و رئیس سابق مجمع عالی نمایندگان کارگری با اشاره به اینکه جامعه کارگری در طول ۴ سال گذشته به هیچ وجه از عملکرد علی ربیعی رضایت ندارد به خبرنگار قدس آنلاین گفت: بی شک عملکرد آقای ربیعی در دولت یازدهم مورد تایید جامعه کارگری نبوده و جامعه کارگری از وی رضایت خاطر ندارد. وی ادامه داد: به نظر می رسد آقای رئیس جمهور به جای انتخاب مجدد ربیعی که توفیق چندانی در وزارتخانه تعاون، کار و رفاه اجتماعی نداشته بهتر بود فرد تازه نفسی که بتواند مسائل و مشکلات عدیده جامعه کارگری و اشتغال کشور را حل کند برای چهار سال آینده انتخاب می شد.

حاجتی درادامه با بیان اینکه رئیس جمهور توجهی به استفاده از ظرفیت های نیروی جوان ندارد خاطرنشان کرد: متاسفانه رئیس جمهور علی رغم قول هایشان مبنی بر استفاده از نیروی جوان و تازه نفس به این موضوع بی توجه بودند. رئیس سابق مجمع عالی نمایندگان کارگری در خاتمه افزود: آقای ربیعی آنچه در توان داشت در دولت یازدهم انجام داد لذا عدم رشد اشتغال زایی و حل مشکلات جامعه کارگری و کارفرمایی نشان می دهد که انتخاب مجدد وی برای این وزارتخانه مناسب نیست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.