ربیعی در طول ۴ سال گذشته نتوانست طرحی برای حل مشکلات بنگاه های تعطیل یا نیمه فعال کشور ارائه دهد، چرا که به نظرم تجربه کار اجرایی گسترده ای در کشور نداشت بنابر این شاید وی از همان ابتدا نیز از صلاحیت لازم برای حضور در راس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخوردار نبود.

دولت یازدهم هیچ طرح و برنامه تخصصی و فنی برای افزایش اشتغال نداشت/ ربیعی نتوانست مشکلات بازار کار را به هیات دولت انتقال دهد

اختصاصی قدس آنلاین- حمید حاج اسماعیلی کارشناس حوزه کار با اشاره به این موضوع که عملکرد چهار ساله آقای ربیعی در وزارت تعاون و رفاه اجتماعی به هیچ وجه مثبت نبوده است به خبرنگار قدس آنلاین گفت: ربیعی در طول ۴ سال گذشته نتوانست طرحی برای حل مشکلات بنگاه های تعطیل یا نیمه فعال کشور ارائه دهد، چرا که به نظرم تجربه کار اجرایی گسترده ای در کشور نداشت بنابر این شاید وی از همان ابتدا نیز از صلاحیت لازم برای حضور در راس وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برخوردار نبود. وی در بیان دلایل خود تصریح کرد: رشد منفی تعاونی ها به نحوی که تعداد آن ها از ۱۱۰هزار تعاونی  به ۷۵ هزار تعاونی کاهش داشته نشان دهنده عملکرد ضعیف وی در راس این وزارتخانه است.

حاج اسماعیلی اظهار داشت: در طول دولت یازدهم هیچ طرح و برنامه تخصصی و فنی برای افزایش اشتغال از سوی این وزارتخانه ارائه نشد. در کنار این موضوع عدم توسعه تشکل های کارگری و کار فرمایی از ضعف های دوران کاری آقای ربیعی در دولت یازدهم است. ‌

این کارشناس بازار کار در خاتمه خاطرنشان کرد: ربیعی نتوانست مشکلات بازار کار را به هیات دولت انتقال دهد تا از این طریق موانع و مشکلات بازار کار رفع یا تسهیل شود لذا دیدیم در طول ۴ سال گذشته نرخ بیکاری افزایش داشت که خود این موضوع نشان دهنده کارنامه مردودی برای شخص ربیعی در دولت یازدهم است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.