رشت- معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان گفت : شهرداری‌های استان برای راه‌اندازی بازارچه‌های تولیدات بانوان اقدام کنند.

شهرداری‌های گیلان برای راه‌اندازی بازارچه‌های تولیدات بانوان اقدام کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان، محمد احمدی پور در کارگروه تخصصی بانوان و خانواده گفت : اگر در حوزه‌ی توجه به توانمندی‌های بانوان در جامعه سرمایه‌گذاری خوبی نشود قطعاً در پیشبرد برنامه های اشتغال و توسعه‌ی کشور و کاهش آسیب‌های اجتماعی شاهد نتایج ارزنده نخواهیم بود.

وی گفت : براساس این راهبرد در دولت تدبیر و امید بیشترین توجه به استفاده از توانمندی‌های بانوان شده است.

محمد احمدی پور خاطر نشان کرد : در ۴ سال گذشته به پرورش مدیران کارآفرین و پشتیبان تأکید شده است و اداره کل امور بانوان با همکاری دستگاه‌های ذیربط نسبت به برگزاری دوره‌های آموزشی اقدام کند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار گیلان همچنین بر پیگیری مجدانه شهرداری‌های استان برای راه‌اندازی بازارچه‌های بانوان برای ارائه تولیدات آنها تأکید کرد و گفت : شهرداری‌ها موظفند در راستای حمایت از فضای کسب و کارهای خرد و مشاغل خانگی نسبت به راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه‌ی تولیدات کشاورزی، صنایع دستی بانوان اقدام کنند.

وی گفت : این بازارچه‌ها باید تا پایان سال تشکیل شود.

محمد احمدی پور گفت: اجرای این طرح‌ها با هدف حمایت از اشتغال بانوان و کمک به تأمین معاش و تقویت درآمد خانواده‌ها می‌شود.

وی افزود : به تحکیم بنیان خانواده باید در کنار اشتغال بانوان توجه شود.

رفیعی مدیر کل امور بانوان و خانواده در این جلسه گفت: کارگره بانوان و خانواده فقط مختص بحث بانوان نبوده و در کنار آن توجه  به مسائل خانواده و کودکان نیز مورد نظر دارد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.