شهرکرد-عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: پیش بینی می شود بستر مناسب برای رای اعتماد به تمامی افراد معرفی شده از سوی رئیس جمهور وجود دارد.

فضای مجلس در رای اعتماد به وزیران مثبت و سازنده است

نماینده مردم شهرستان های اردل، فارسان کیار و کوهرنگ در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با قدس آنلاین از تعامل مثبت و سازنده نمایندگان مجلس دهم با دولت دوازدهم خبر داد و گفت: پیش بینی می شود تمامی ۱۷ وزیر پیشنهادی با رای قابل قبول اعتماد نمایندگان را کسب کنند و راهی وزارتخانه های مربوطه شوند.

علی کاظمی بابا حیدری تصریح کرد: هم اینک بنده در جلسه حضور داشته و با ۳ نفر از وزیران در حال گفت و گو هستم که با دقت و حوصله تمامی مسائل و مشکلات کشور را مطلع و از دغدغه های نمایندگان ملت با خبر بوده و بدان واقف هستند.

کاظمی باباحیدری خاطر نشان ساخت: توصیه بنده به وزرای پیشنهادی این است که با صبر و متانت برخورد کنند که اگر دچار این خطای استراتژیک بشوند در ادامه مسیر دچار مشکل خواهند شد.

وی خطاب به رئیس جمهور گفت: امیداورایم دکتر روحانی در دفاع از وزرایش با دست پر به مجلس بیاید و درهمان دقایق اولیه تشکیل جلسه حضوری فعال و مستمر داشته و به نقطه نظرات خبرگان ملت نیز توجه و دقت لازم را بعمل بیاورد.

وی در خاتمه با تشکر از رئیس جمهور که در کوتاهترین زمان وزرای پیشنهادی را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد، گفت: انشاء الله امیدواریم این تعامل و رفاقت دکتر روحانی تا پایان مجلس دهم ادامه یابد تا شاهد شکوفایی و توسعه کشور عزیزمان باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.