اصفهان- معاونت اطلاعات سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۸ نفر از اعضا و طرفداران فرقه شیطانی《 عرفان حلقه》در شاهین شهر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.

لیدر اصلی و سرشبکه عرفان حلقه در شاهین شهر دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه صاحب الزمان (عج)؛ معاونت اطلاعات  سپاه صاحب‌الزمان (عج) استان اصفهان در اطلاعیه‌ای از دستگیری ۸ نفر از اعضا و طرفداران شبکه انحرافی «عرفان حلقه» در شاهین شهر توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) خبر داد.
در این اطلاعیه آمده است: با تلاش‌های شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان (عج) استان اصفهان، شبکه منحرف وشیطانی عرفان حلقه شناسایی و با استعانت از خداوند سبحان و تلاش‌های انجام‌گرفته هشت نفر از اعضای این فرقه انحرافی به همراه سرحلقه آنها در تور  اطلاعاتی سربازان گمنام معاونت اطلاعات سپاه قرار گرفتند.
در ادامه این اطلاعیه بر شیوه‌های گوناگون و پیچیده این فرقه انحرافی برای جذب جوانان و افراد ساده لوح جامعه با هدف به انحراف کشیدن اعتقادات و شیادی از آنها تاکید شده است.
این بیانیه خاطر نشان می کند: پاسداری از فرهنگ غنی ایران اسلامی و اسلام ناب جزء دستورکار ذاتی سپاه قرار دارد و به همین سبب هرگونه ایجاد انحراف در این زمینه مورد رصد و اشراف سربازان گمنام امام زمان (عج) قرار می‌گیرد.
یکی از دستگیرشدگان در این عملیات، عنصر اصلی پخش کتاب ها و جزوات عرفان حلقه در استان اصفهان و از سرشبکه های اصلی این فرقه انحرافی در کشور بوده که در تجمعات اعتراضی این فرقه حضور داشته و مورد رصد نیروهای اطلاعاتی و امنیتی بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.