۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۸
کد خبر: 555455

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس اعتقاد دارد که قهرمانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نیست.

پرسپولیس تشنه گلزنی است

به گزارش قدس آنلاین، رضا شاهرودی درباره روند پرسپولیس در لیگ هفدهم و صدرنشینی این تیم در لیگ هفدهم، اظهار داشت: پرسپولیس از سال قبل اسکلت تیمی خود را حفظ کرد و چند بازیکن خوب جدید نیز به خدمت گرفت. در بازی‌های گذشته دیدیم که بایکنان جدید به‌خوبی با یکدیگر هماهنگ شدند. تاکتیک سال گذشته پرسپولیس ماندگار بود و در کنار بازیکنان بدنسازی خیلی خوبی داشتند. شما می‌بینید که بازیکنان تا دقیقه 90 خوب می‌جنگند. آنها تشنه گل زدن هستند و مدام دوست دارند تعداد گل‌های خود را بالا ببرند.

وی افزود: امیدوارم پرسپولیس مقابل الاهلی نتیجه بگیرد و در آسیا هم به جایگاه خوبی برسد. قهرمانی پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دور از دسترس نیست. بازیکنان پرسپولیس باید خودشان را از حاشیه دور نگه دارند و دچار غرور نشوند.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با اشاره به بحث‌های مطرح شده پیرامون پاس ندادن بازیکنان به منشا، خاطرنشان کرد: من این موضوع را رد می‌کنم. فوتبال یک بازی گروهی است و هیچ‌ بازیکنی حاضر نمی‌شود که به هم‌تیمی خود پاس ندهد. دوستان حاضر در باشگاه هم گفتند که عصبانیت منشا به‌خاطر حضور متوالی‌اش در تست دوپینگ بود، نه چیز دیگری. برانکو نظم و انضباط خوبی را به پرسپولیس آورده و اگر یک درصد هم بازیکنان نخواهند به منشا پاس بدهند، این اجازه را نمی‌دهند و با آنها برخورد می‌کند.

شاهرودی زمانی که با سوالی در مورد اختلافات پیش آمده میان مهرداد میناوند، سید مهدی رحمتی و علیرضا منصوریان مواجه شد، گفت: در این مورد صحبت نمی‌کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.