اصفهان _ رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا گفت: شهدا پایبند به دین اسلام بودند و به گذرا بودن دنیا و وعده های الهی ایمان داشتند .

شهدا به وعده الهی در دنیا و آخرت ایمان داشتند

به گزارش قدئس آنلاین و به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان،  سردار احمدرضا رادان در مراسم یادواره سردار شهید «علی اکبر زارع مجرد» فرمانده گردان شهدا در جمع مسئولان، خانواده های شهدا و جمعی از همرزمان وی در مسجد فاطمیه کاشان حضور یافت و اظهار داشت : شهیدان به دین اسلام پایبند بودند و به وعده های الهی در دنیا و آخرت ایمان کامل داشتند.

وی شهدا را جزء سرمایه های گران بهای اسلام و انقلاب دانست و ادامه داد: تکریم خانواده های معظم شهیدان و ادامه راه آنان بالاترین عبادت است.

این مقام ارشد انتظامی افزود: همه ما مدیون شهدا و خانواده های معظم آنها هستیم و انگیزه و توان خود در راستای ایجاد امنیت و آبادانی کشور را از وجود پاک و سبز خانواده های شهیدان دریافت می کنیم.

سردار رادان تکریم خانواده های شهیدان گرانقدر این مرز و بوم را  وظیفه دینی، ارزشی و انسانی دانست و اظهار داشت : مهم ترین پیام شهدا حمایت از ولایت فقیه بوده و آرامش و احساس امنیتی که امروز بر کشور ما حکم فرماست ثمره خون پاک شهیدان است.

رئیس مرکز مطالعات راهبردی ناجا در پایان ضمن دیدار با خانواده سردار شهید "علی اکبر زارع مجرد" خاطر نشان کرد: ارج نهادن به جایگاه والای شهیدان و ادامه راه آنان از وظایف تک تک مردم است که امیدواریم این مسیر همواره ادامه یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.