شهرکرد-فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد گفت: با شلیک و تعقیب و گریز ماموران پلیس یک سارق دستگیر و یک دستگاه خودرو پراید سرقتی کشف شد.

پلیس شهرکرد سارق حرفه ای خودرو دستگیر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید روح اله موسوی گفت: ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد مرکز استان در حین گشت زنی در سطح شهر به یک دستگاه خودروی پراید در یکی از خیابان های این شهر که درب آن به صورت نیمه باز بوده مشکوک و کنترل و بررسی این خودرو را در دستور کار قرار دادند.

 وی افزود: با نزدیک شدن ماموران به این خودرو مشخص شد فردی در آن سوی کوچه مشغول دستکاری یک دستگاه خودرو پراید است که به محض مشاهده ماموران با خودروی پراید دیگری که به صورت درب نیمه باز بود اقدام به فرار کرد که عوامل گشت کلانتری با استعلام پلاک خودرو به سرقتی بودن آن پی برده و به تعقیب آن پرداختند.

 فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد خاطر نشان کرد: پس از اخذ دستور توقیف خودرو سرقتی از مقام قضائی و نظر به بی توجهی سارق به اخطارهای مکرر و دستور ایست پلیس، ماموران با رعایت قانون به کارگیری سلاح و پس از تعقیب طولانی لاستیک عقب خودرو را هدف قرار دادند.

 سرهنگ موسوی ادامه داد: در نهایت با توقف خودرو این سارق دستگیر و در بازجوئی های فنی پلیس ضمن اعتراف به سرقت های مکرر در استان های هم جوار مشخص شد از سارقان حرفه ای و سابقه دار است.

 فرمانده انتظامی شهرستان شهرکرد با اشاره به معرفی متهم به مرجع قضائی تاکید کرد: برخورد قاطع و قانونی با سارقان و بر هم زنندگان امنیت و آرامش مردم همواره در دستور کار پلیس قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.