اصفهان- مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: رویکرد شرکت آبفا استان اصفهان استفاده از دستاوردهای علمی شرکت های دانش بنیان در جهت رشد و توسعه این صنعت است تا با استفاده صحیح از این ظرفیت علاوه بر غلبه بر برخی از چالش ها روند توسعه یافتگی با سرعت بیشتری ادامه یابد.

 بهره گیری از ظرفیت شهرک های علمی و تحقیقاتی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی آبفای استان اصفهان، هاشم امینی در بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان عنوان کرد: شرکت آبفا استان اصفهان به منظور بررسی چالش ها و  واکاوی مسایل داخلی در صنعت آب شرب و نیز کشف فرصت های موجود در میان نخبگان دانشگاه صنعتی اقدام به برگزاری همنت آب برای اولین بار در کشور نمود. این درحالیست که درصدد هستیم از فعالیت ها و دستاوردهای شهرک های علمی و تحقیقاتی در زمینه صنعت آب و فاضلاب نیز نهایت بهره را ببریم.
وی بر پیوند علم و صنعت تأکید کرد و گفت: ما زمانی می توانیم بر چالش های موجود در صنعت فائق آییم که از دانش و علم اندیشمندان و نخبگان در دانشگاهها و شهرک های علمی و تحقیقاتی بهره مند شویم.
همچنین توسعه شهرک های علمی تحقیقاتی و شرکت های دانش بنیان یکی از مصادیق بارز اقتصاد مقاومتی است به گونه ای که وابستگی به تکنولوژی وارداتی را به حداقل می رساند این درحالیست که دانشمندان و نخبگان باید با تکیه بر علم و دانش و درصدد دستیابی به تکنولوژی روز دنیا زمینه های مختلف صنعتی-خدماتی و غیره باشند.
 امینی گفت: شرکت آبفا استان اصفهان آماده است تا از دانش فعالان در شهرک علمی و تحقیقاتی پیرامون گندزدایی سیستم های تصفیه آب و فاضلاب، تکنولوژی نوین در تأسیسات آبی و پکیج های تصفیه فاضلاب بهره مند شود.
در این نشست مدیرعامل شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: فعالان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان بسیار خرسند می شوند که بتوانند دانش خود را در اختیار صنعت آب و فاضلاب قرار دهند تا گامهای بلندتری در جهت رشد و بالندگی صنعت آبفا در اصفهان برداشته شود.
کشمیری ضمن بیان روند رشد و توسعه شهرک علمی و تحقیقاتی با بکارگیری جوانان متخصص و نخبه در راستای ارتقای فعالیت های این مرکز تحقیقاتی خواهان آبیاری حدود ۱۸۷ هکتار فضای سبز شهرک علمی و تحقیقاتی با پساب شد که در این خصوص مهندس هاشم امینی قول مساعدت را دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.