اهواز-معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تمام مصدومان حادثه نشت گاز کلر در این شهر پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.

مصدومان حادثه نشت گاز کلر در دزفول از بیمارستان مرخص شدند

به گزارش قدس آنلاین، نشت گاز کلر از انباری متروکه در اطراف میدان رودبند دزفول، شامگاه شنبه موجب بروز مشکل تنفسی و مسموم شدن شماری از شهروندان شد.

مهرداد کلانتریان در این رابطه اظهار داشت:حادثه نشت گاز کلر موجب بروز مشکل تنفسی و مسموم شدن ۵۰۹ نفر از شهروندان دزفولی شد که بیشتر افراد مصدوم پس از درمان در شب حادثه و نیز روز یکشنبه از بیمارستان و مراکز درمانی مرخص شدند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی دزفول گفت: تعداد اندکی از افراد مصدوم این حادثه که به دلیل وضعیت جسمی در بیمارستان های دزفول بستری و تحت درمان بودند، صبح امروز سه شنبه از بیمارستان مرخص شدند.

وی تاکید کرد: در پی حادثه نشت گاز کلر در دزفول تمام بیمارستان ها و مراکز درمانی این شهرستان به مدت بیش از ۴۸ ساعت با آماده باش کامل تمامی نیروها و تجهیزات به مصدومان حادثه خدمت رسانی کردند.

دکتر کلانتریان گفت: برای کمک به مصدومان این حادثه و گستردگی حادثه علاوه بر تجهیزات بیمارستانی و مراکز درمانی، از ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز استفاده شد.

وی در خصوص مرگ یک نفر در دزفول نیز گفت: اظهار نظر در خصوص علت دقیق مرگ این فرد نیازمند کالبد شکافی است و نمی توان بدون بررسی پزشکی، استنشاق گاز کلر را علت مرگ وی اعلام کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.