شهرکرد- مسئول ستاد عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری گفت: امسال استان اسکان و پذیرایی ۲۲۰ هزار زائر اربعین حسینی در مدت ۱۰ روز را عهده‌دار شده است.

موکب چهارمحال و بختیاری در کربلا میزبان ۲۲۰ هزار زائر حسینی می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،  جعفر موسوی دوشنبه شب در ستاد هماهنگی اربعین حسینی اظهار داشت: امسال استان اسکان و پذیرایی ۲۲۰ هزار زائر اربعین حسینی در مدت ۱۰ روز را عهده‌دار شده است که از این تعداد ۱۰۰ هزار نفر در کربلا، ۷۰ هزار نفر در عمود ۲۸۵ نجف و ۵۰ هزار نفر در مرز شلمچه پذیرایی و اسکان داده می‌شوند.

وی با اشاره به تهیه ۵۰ چشمه سرویس بهداشتی و ۱۰ دوش حمام برای زائران اربعین حسینی گفت: ارسال ۳ دستگاه نانوایی سیار، یک دستگاه خودرو آتش نشانی، تامین ۲۰ دستگاه کپسول آتش نشانی، اعزام ۲ دستگاه آمبولانس با تجهیزات کامل و تیم پزشکی باید انجام شود.

مسئول ستاد عتبات عالیات چهارمحال و بختیاری به تهیه ۳۰ تن آرد، ۲۰ تن گوشت قرمز و ۲ تن روغن اشاره و بیان کرد: ۶ تریلر آب معدنی، ۲ کانتینر یخچال‌دار، تانکر آبرسان و سوخت به همراه ظروف یک بار مصرف و مواد شوینده از مهم‌ترین نیازهای مراسم اربعین حسینی است که باید برای تهیه آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

موسوی خاطرنشان کرد: برای تهیه و تامین این نیازها باید دستگاه‌هایی مانند شهرداری شهرکرد، جمعیت هلال احمر، دامپزشکی، سازمان صنعت معدن و تجارت، سپاه حضرت قمربنی‌هاشم(ع)، نیروی انتظامی، واحد املاک تملیکی، نیروی انتظامی، شرکت غله و جهاد کشاورزی و استانداری همکاری لازم را داشته باشند.

وی گفت: شماره حساب ۳۳۳۶ بانک صادرات شعبه میدان امام حسین(ع) شهرکرد به منظور دریافت کمک‌های نقدی خیران برای برگزاری هرچه بهتر مراسم اربعین حسینی در نظر گفته شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.