انزلی- فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: حضور درخشان و نمایش ممتاز و مقتدرانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همه زمینه‌ها و عرصه‌ها ضروری است.

 حضور مقتدرانه نیروی دریایی ارتش در عرصه‌های مختلف ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، دریادار حبیب‌الله سیاری صبح سه شنبه در جریان استقبال از  مقام‌آورندگان نیروی دریایی جمهوری اسلامی در مسابقات نیروهای نظامی «جام بین‌المللی دریا» در آذربایجان اظهار داشت: شرکت در این مسابقات برای ما به‌عنوان یک کشور موثر در دریای خزر حائز اهمیت است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به حضور درخشان و نمایش ممتاز نیروی دریایی ارتش در همه زمینه‌ها افزود: نخستین هدفی که در این مسابقات مدنظر است حضور مقتدرانه و کسب مقام‌های برتر است.

دریادار سیاری گفت: دومین هدف مهم در این زمینه نشان‌دادن توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهت ساخت تجهیزات مورد نیاز مبتنی بر آموزه‌های انقلابی و تکیه بر توانمندی‌های داخلی است.

وی گفت: سومین هدف ما در این مسابقات و رزمایش‌های آتی، نمایش توانمندی جمهوری اسلامی ایران در برقراری امنیت در دریای خزر است چراکه بر اساس منویات رهبر انقلاب ایجاد صلح و دوستی با نمایش اقتدار و کار جهادی ممکن است و با این روش می‌توان از منابع دریا بهره مند شد.

دریادار سیاری با اشاره به اهمیت برقراری ثبات و امنیت در منطقه خاطرنشان کرد: هدف بعدی، انتقال فرهنگ صلح و دوستی به کشورهای منطقه است و حضور کارکنان ارتش جمهوری اسلامی در این مسابقات تأثیرات فرهنگی بسیاری داشت.

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: ما با همان شعار راه ما راه حسین (ع) است به کار خود ادامه می‌دهیم و برای تحقق کلام رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه « این کشور مقتدر نیازمند یک نیروی دریایی مقتدر و ممتاز» است تلاش می‌کنیم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.