خرم آباد- مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان لرستان گفت: تیم تخصصی و دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی لرستان به بیرانشهر اعزام شد.

اعزام تیم‌های تخصصی بسیج جامعه پزشکی لرستان به بیرانشهر

به گزارش قدس آنلاین، عبدالوحید ملک آرا  اظهار داشت: امروز باهمت سازمان بسیج جامعه پزشکی استان و همکاری مرکز جامع سلامت بیرانشهر، سه تیم پزشکی به روستاهای بیدهل، کاروان‌سرا و سراب نرم از  توابع بخش بیرانشهر اعزام شد.‎

وی افزود: این تیم تخصصی که شامل فوق تخصص کودکان، متخصص عفونی، پزشکان عمومی، داندانپزشک، ماما، پرستار، کارشناس مبارزه با بیماری‌ها، بهداشت خانواده و کارشناس بهداشتی، دارویار و کارشناس آزمایشگاه بود  که تیم را به مدت یک روز برای ارائه خدمات بهتر به مردم این منطقه همراهی کردند.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی لرستان عنوان کرد: خدماتی که در این اعزام ارائه شد ‏شامل ویزیت، ارائه دارو و خدمات دندانپزشکی به اهالی منطقه  بود و تیم مامایی برای مراقبت از زنان باردار در این روستاها ارائه خدمت کرد.

وی با اشاره به خدمات پزشکی  در این اعزام تصریح کرد: بیش از 500 نفر خدمات بهداشتی درمانی به‌صورت مستقیم  به جمعیت تابع منطقه ارائه شد.

‎ملک آرا بابیان اینکه کلیه هزینه‌های این نیازمند توسط سازمان بسیج جامعه پزشکی و دانشگاه علوم پزشکی لرستان پرداخت می‌شود، خاطرنشان کرد: تمامی هزینه‌های مراجعه‌کنندگانی که از طریق اعزام  تیم‌های پزشکی به ‌بیمارستان‌های استان ارجاع شده‌اند به‌صورت رایگان است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.