اصفهان- رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا گفت: همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و امیرالمؤمنین علی (علیه‌السلام) مراسم ازدواج زوج های جوان در قالب برنامه پیوند آسمانی در جوار آستان مقدس امامزاده شاهرضا(ع) شهرضا برگزار می شود.

مراسم پیوندآسمانی در امامزاده شاهرضا(ع)شهرضا برگزارمی شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین رضا ابراهیمی اظهار داشت: در راستای ترویج زندگی به سبک اسلامی با رویکرد ازدواج آسان ویژه برنامه ای با عنوان پیوند آسمانی با حضور زوج های جوان در جوار آستان مقدس امامزاده شاهرضا(ع) شهرضا برگزار می شود.

وی در ادامه افزود: این ویژه برنامه روز سه شنبه ٣١ مرداد ماه ١٣٩۶ همزمان با سالروز ازدواج حضرت زهرا(س) و امیرالمؤمنین (علیه‌السلام) پس از اقامه نماز مغرب و عشاء و همراه با سخنرانی حجت‌الاسلام  و المسلمین حسین دهنوی کارشناس صدا و سیما در صحن مطهر  این امامزاده جلیل القدر برگزار می شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شهرضا ادامه داد: در همین راستا زوج های جوانی که قصد دارند در این مراسم باشکوه و معنوی حضور داشته باشند و شروع زندگی خود را در جوار این امامزاده واجب التکریم آغاز نمایند عدد ١۴ را به سامانه پیامک ٣٠٠٠١٢٢٣٠٠٠١٣٣ ارسال نمایند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا ابرهیمی گفت: حضور برای عموم در این مراسم آزاد است و کلیه علاقمندان می توانند برای حضور در این مراسم روز سه شنبه ۳۱ مرداد ماه در این مراسم شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.