در حالی که گفته می شد کوتینیو به بارسلونا نزدیک شده است یورگن کلوپ این ماجرا را رد کرد.

معاله پیچیده ای به نام کوتینیو/ یورگن کلوپ: شرایط هیچ تغییری نکرده است!

به‌ گزارش قدس آنلاین ‌و ‌به نقل از دیلی میل، مساله انتقال فیلیپ کوتینیو به بارسلونا روز به روز ابعاد تازه‌تری به خود می‌گیرد. بعد از این که باشگاه لیورپول به صراحت عنوان کرد کوتینیو فروشی نیست این بازیکن به نظر می‌رسد درخواست جدایی داده و می‌خواهد به بارسلونا ملحق شود.

یورگن کلوپ که بارها درباره این موضوع به صحبت پرداخته است، پیش از بازی با هوفنهایم، گفت‌: واقعا هیچ چیز در چند روز اخیر درباره کوتینیو تغییری نکرده است. مهم‌ترین موضوع در حال‌ حاضر این است که او هم اکنون غایب است و نمی‌تواند برای تیم ما به میدان برود ولی مطمئنیم که او خودش را آماده خواهد کرد و به سایر بازیکنان ‌اضافه خواهد شد. من دوست دارم بازیکنانی که در حال‌ حاضر در اختیار دارم را سال‌ها در تیم خودم حفظ کنم تا هماهنگی خوبی به وجود بیاید اما همه چیز در دست من نیست.

سرمربی آلمانی لیورپول در پایان گفت‌: خود بازیکن و باشگاه باید تصمیم گیری کنند که چه تصمیمی درباره پیشنهاد یک باشگاه گرفته شود. وقتی سرمربی بوروسیادورتموند بودم، دوست نداشتم نوری شاهین را به رئال مادرید بفروشیم ولی باشگاه و بازیکن در جلسه‌ای با هم تصمیم گرفتند که این انتقال رخ دهد و من هم به عنوان مربی آن را قبول کردم. الان هم هر اتفاقی رخ دهد آن را قبول خواهم کرد ولی امیدوارم که کوتینیو را سال‌ها در لیورپول ببینم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.