یک روزنامه آمریکایی مدعی شد یکی از مشاورین سیاست خارجی تیم انتخاباتی رئیس جمهوری آمریکا به دنبال ایجاد کانال ارتباطی بین این ستاد و رهبران روسیه بوده است.

اسناد جدیدی از همکاری تیم انتخاباتی ترامپ با روسیه وجود دارد

به گزارش قدس آنلاین،«واشنگتن پست» در ادامه افشاگری ها پیرامون ارتباط تیم انتخاباتی دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا با روسیه، به انتشار اسناد جدیدی در این رابطه پرداخت.

این رسانه آمریکایی با استناد به ایمیل های داخلی ستاد انتخاباتی ترامپ، مدعی شد ۳ روز پس از آنکه وی در جریان کارزار انتخاباتی ۲۰۱۶، تیم سیاست خارجی خود را معرفی کرد، «جرج پاپادولوس» جوانترین مشاور این تیم با ارسال نامه ای به ۷ نفر از اعضای ستاد، پیشنهاد «ملاقات با رهبران روسیه، از جمله پوتین» را مطرح کرد و به آنها گفت که رابط های روسی وی هم از این پیشنهاد استقبال می کنند.

البته واشنگتن پست در ادامه از تردیدی که میان اعضای تیم ترامپ برای جدی گرفتن این پیشنهاد وجود داشته نیز سخن می گوید تا آنجا که «سم کلاویس» از مدیران ستاد ترامپ در پاسخ به این ایمیل نوشت به نظر وی قبل از هر گونه برنامه ریزی باید با متحدان ناتو مشورت شود.

«چارلز کوبیک» از دیگر مشاوران ترامپ هم گفته بود چنین دیداری احتمالا ناقض تحریم های آمریکا علیه روسیه خواهد بود.

گفتنی است مکالمات موجود بخشی از اسناد ۲۰ هزار صفحه ای است که قرار است این ماه به کمیته تحقیق کنگره پیرامون دخالت روسیه در روند انتخاباتی ۲۰۱۶ آمریکا، ارائه شود.

ادعای واشنگتن پست در حالی مطرح می شود که چندی پیش «نیویورک تایمز» هم از دیدار «دونالد ترامپ جونیور» پسر ارشد رئیس جمهوری آمریکا با یک وکیل روس در جریان کارزار انتخاباتی پدرش سخن گفته بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.