زاهدان- فرمانده سابق نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه ۲۸ نفر از عوامل گروهک‌های معاند در ۳ سال اخیر در استان به‌ هلاکت رسیدند، گفت: امروز شهرهای سطح استان دیگر چهره امنیتی ندارند.

۲۸ نفر از عوامل گروهک‌های معاند در سیستان و بلوچستان به هلاکت رسیدند

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین رحیمی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: امروز می‌توان اعلام کرد تغییر رویکرد امنیت‌محور را به جامعه‌محور در استان سیستان و بلوچستان عملی شده و تمرکز پلیس استان بر ۹۸ درصد مردم قانون‌مدار است. تبدیل امنیت استان از حالت استان‌محور به محله‌محور از دیگر اقدامات ما در طول ۳ سال اخیر بوده و امروز شهرهای سطح استان دیگر چهره امنیتی ندارند.

رحیمی خاطرنشان کرد: امروز امنیت بسیار خوبی در سیستان و بلوچستان برقرار است به نحوی که این استان در سال جاری به عنوان استان مقصد گردشگری کشور معرفی شده است. مقابله با برخوردهای نامناسب با مردم توسط ماموران در اولویت بوده و امروز رضایتمندی خوبی از جانب مردم در زمینه برخورد ماموران انتظامی استان با آنها وجود دارد.

فرمانده سابق نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مبارزه بی‌امان و برخورد قاطع با مجرمین با نگاه اطلاعاتی همواره در دستور کار ما بوده به نحوی که همه برخوردها با مخلان امنیت به‌طور دقیق انجام شده است. امروز صف قاتلان و قاچاقچیان در استان از مردم جدا شده و پلیس اشراف کاملی بر ناامنی‌های استان دارد.

وی گفت: در پی اجرای طرح‌های ترافیکی در بیش از ۸۰ محور مواصلاتی سطح استان در طول سال‌های اخیر کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی را در سطح استان شاهد بودیم.

رحیمی در تشریح مهمترین اقدامات انتظامی استان در ۳ سال اخیر، گفت: در این مدت ۳۳۱ باند مواد مخدر، ۱۴۷ باند قاچاق و ۲۳۳ باند سرقت‌ در استان منهدم شده، ۲۸ نفر از عوامل گروهک‌های معاند به درک واصل شدند و ۷۹ نفر از عوامل آنها دستگیر شدند. همچنین ۷۸ قاچاقچی بزرگ به هلاکت رسیده، ۲۳۷ قاچاقچی معروف در استان دستگیر شده و ۲۱۲ هزار نفر از اتباع بیگانه غیرمجاز در سطح استان دستگیر شدند.

فرمانده سابق نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: بیش از ۳۰۰ تن مواد مخدر، بیش از ۲۴ میلیون لیتر سوخت قاچاق و ۴۰۸۰ سلاح غیرمجاز در ۳ سال اخیر در استان کشف شده است.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.