مشهد- مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی گفت: علی رغم هشدارهای داده شده مبنی بر وقوع سیل، اما باز هم هموطنان این هشدارها را نادیده گرفته و در مکان های وقوع سیل حضور یافته و به همین دلیل شاهد تلفات جانی بودیم.

عدم توجه به هشدارهای مربوط به سیلاب دلیل تلفات جانی سیل اخیر در خراسان رضوی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان رضوی، سید مجتبی احمدی با اعلام گزارش عملیات سیل و آبگرفتگی از١٩الی۲۳ مرداد در استان خراسان رضوی اظهار داشت: ۷ شهرستان تربت جام، درگز، سرخس، فریمان، کلات، نقاب جوین و نیشابور درگیر سیل و آبگرفتگی شدند و به  ۲۶ روستا و یک هزار  و ۳۱۰ نفر از هموطنان سیل زده در استان امداد رسانی شد.

وی با اشاره به گستردگی پهنه امدادرسانی بیان کرد: ۱۵۰ شعله والور و فانوس، ۶۱۵ قرص نان، یک هزار و ۹۶۰ کیلوگرم برنج، ۵۹۰ کیلوگرم روغن، ۲۶۵ کیلوگرم قند و شکر، ۱۹۰ کیلوگرم حبوبات و ۴ هزار و ۴۸۰ قوطی کنسروجات میان متاثران از سیل و آبگرفتگی توزیع شد که البته یک هزار و ۸۰۰کیلوگرم اقلام امدادی طی ١٣ پرواز به وسیله بالگرد به مناطق سیل زده خراسان رضوی ارسال شد.

مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی تاکید کرد: علی رغم هشدار های داده شده مبنی بر وقوع سیل، اما باز هم هموطنان این هشدارها را نادیده گرفته و در مکان های وقوع سیل حضور یافته و به همین دلیل شاهد تلفات جانی بوده ایم این تلفات برای ما بسیار ناگوار است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.