بجنورد- معاون جوانان جمعیت هلال احمر خراسان شمالی از جمع آوری ۹۴ میلیون و ۱۴۰ هزار ریال درسومین بازارچه خیریه کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی بجنورد خبرداد.

 ۹۴ میلیون در سومین بازارچه خیریه کانون دانشجویی هلال احمر جمع آوری شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر خراسان شمالی، مهدی علی آبادی گفت: اعضای  کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی بجنورد با هدف حمایت از بیماران سرطانی، بازارچه خیریه یک روزه را در دانشکده پزشکی، پرستاری و مامایی برپا کردند.

وی افزود: در این بازارچه که کانون دانشجویی هلال احمر و با همکاری کانون دانشجویی فیلم و عکس برگزار کرد، کتاب، تابلوهای نقاشی و خطاطی، صنایع دستی دانشجویان و انواع مواد خوراکی به فروش رفت و مبلغ جمع آوری شده برای بیماران سرطانی در استان هزینه شد.

علی آبادی افزود: این مبلغ برای تأمین بخشی از هزینه های درمانی، هزینه زندگی روزمره بیماران نیازمند، تهیه بسته های غذایی برای خانواده های کودکان سرطانی در ایام ماه مبارک رمضان هزینه شد.

مجتبی دانافر دبیرکانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه علوم پزشکی بجنورد هم با اشاره به دوبرابری  مبلغ جمع آوری شده در سومین بازارچه نسبت به دومین بازارچه خیریّه گفت: سال گذشته در دومین  بازارچه خیریه، ۴۵۰ میلیون ریال جمع آوری و برای درمان کودکان سرطانی هزینه شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.