​ایلام- مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: عواید پرداخت مالیات به توسعه استان به ویژه در امور عمرانی، و توسعه شهرها و روستاها کمک می کند.

عواید پرداخت مالیات به توسعه همه جانبه استان منجر می شود

رضا امیدی روز سه شنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه بر اساس ماده ۱۲۳ قانون برنامه پنجم توسعه، عوارض وصولی ارزش افزوده و عوارض آلودگی واحدهای تولیدی موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده به نسبت جمعیت بین شهرداری ها و دهیاری های همان شهرستان توزیع می شود، اظهارداشت: در سه ماهه ابتدایی سال جاری بیش از ۳۹ میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیاتی به شهرداری ها و دهیاری های استان ایلام پرداخت شده است.

وی با اشاره به اینکه پرداخت عوارض وصولی ارزش افزوده استان در سه ماه ابتدایی سال جاری نسبت به سال گذشته، ۸۷ میلیون ریال افزایش داشته است، افزود: در همین راستا در سال ۹۵، بیش از ۳۳۱ میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیاتی به شهرداری های استان پرداخت شده است.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام همچنین به افزایش آمار خوداظهاری مالیاتی مؤدیان مالیاتی استان اشاره کرد و بیان داشت: در سال مالی گذشته، در منبع مشاغل (اشخاص حقیقی) ۱۷ هزار و ۴۹۶ مورد، در منبع اشخاص حقوقی یک هزار و ۸۵۸ مورد و در منبع املاک سه هزار و ۵۵۴ اظهارنامه دریافت شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.