گیلان- جانشین عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی گفت: آتش به اختیار به‌معنای منتظر نماندن و کار را به‌دست گرفتن‌ است.

چهره مأموران نیروی انتظامی چهره‌ای انقلابی است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پلیس گیلان،  حجت‌الاسلام والمسلمین محمدهادی بهشتی‌پور صبح سشنبه در جلسه تودیع و معارفه رئیس عقیدتی سیاسی پلیس گیلان در رشت اظهار داشت: آتش به اختیار به‌معنای منتظر نماندن و کار را به‌دست گرفتن‌ است.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه نیروی انتظامی باید همواره در قوی‌ترین، قدرترین و آماده‌ترین حالت خود قرار داشته باشد عنوان داشت: تمام چیزها اگر در  بهترین و کامل‌ترین حالت خود قرار گیرند زیبا هستند.

بهشتی‌پور با اشاره به ویژگی‌های پلیس خاطرنشان کرد: مردم با دیدن ماموران نیروی انتظامی احساس پشتیبانی و امنیت می‌کنند و انسان‌هایی که امنیت مردم را برهم می‌زنند با دیدن ماموران نیروی انتظامی هراسان می‌شوند.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه باید تنها حضور افراد نیروی انتظامی در اماکن مختلف عامل امر به معروف و نهی از منکر باشد عنوان داشت: چهره ماموران نیروی انتظامی چهره‌ای انقلابی و حزب اللهی است.

بهشتی‌پور با اشاره به اینکه امام زمان (عج) شاهد اعمال شیعیان به‌ویژه سربازان خود است، خاطرنشان کرد: فردی که خود را سرباز امام زمان (عج) می‌داند باید نگاه و برخورد خود را متناسب با این امر تنظیم کند.

وی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری در جریان فتنه 88 که "نیروی انتظامی میدان‌دار است"، گفت: فتنه‌گران در کار نظام و نظم عمومی جامعه اخلال ایجاد کرده بودند و این افتخار نیروی انتظامی است که در پایان دادن به آن نقش اساسی را ایفا کرد. 

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه انسان مومن باید وقت خود در روز را به سه قسمت تقسیم کند عنوان داشت: مومن باید در یک شبانه‌روز به عبادت، کار و لذت حلال برسد.

وی عبادت، کار و روزی حلال را مکمل یکدیگر بیان کرد و اعلام داشت: اهل عبادت می‌دانند انسان مومن انسان تنبلی نیست و با کار و تلاش خود روزی حلال کسب می‌کنند و پول حلال، زندگی آنان را پر برکت و لذت‌بخش می‌کند.

جانشین عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه بیشتر افراد شرور افرادی هستند که توسط خانواده خود پشتیبانی نمی‌شوند و خلاء محبت در زندگی آنان وجود دارد گفت: سربازان امام زمان (عج) پشتیبان خانواده خود هستند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.