تربت جام- فرماندار تربت جام گفت: راه توسعه شهرستان بدون شک فعالیت در حوزه صنعتی و معدنی خواهد بود و بخش صنعت و تولید در تربت جام علیل شده و لازم است شتاب سرمایه گذاری در این بخش میسر شود.

بخش صنعت و تولید در تربت جام علیل شده است

به گزارش قدس آنلاین، علی رستمی ظهر سه شنبه در حاشیه جلسه فعالان اقتصادی تربت جام گفت: طی چهار سال گذشته بیش از یک هزار میلیارد تومان توسط بخش خصوصی در حوزه صنعت و معدن سرمایه گذاری شده و باید دولت تسهیلات بیشتری برای سرمایه گذاری در این شهرستان فراهم کند.

وی با انتقاد به اینکه بخش تولید زیر ضربه های سنگین بروکراسی اداری محو شده است، گفت: رتبه چهاردهم تربت جام در حوزه صنعت خراسان رضوی نشانگر این است این صنعت در سایه کشاورزی نادیده گرفته شده است و دولت باید زیرساخت های لازم را برای ایجاد صنعت در تربت جام فراهم کند و اکنون تربت جام با توجه به بحران کم آبی دچار معضل شده است.

فرماندار تربت جام تاکید کرد: تربت جام برای توسعه اقتصادی باید در اولویت معدنی استان خراسان رضوی قرار بگیرد و دولت برای تعهد خودش در جهت ایجاد زیرساخت های معدنی و جذب سرمایه گذاری به خوبی عمل نکرده است.

وی افزود: در حال حاضر اتاق تولید و سرمایه گذاری در تربت جام فعال نیست و از این وضع راضی نیستیم و باید سرمایه گذاران هم جدیت بیشتر برای ایجاد صنعت در تربت جام تلاش کنند و از بروکراسی مریض اداری خسته نشوند و هرچند دولت خیلی از مشکلات و موانع را برای سرمایه گذاری باز کرده است.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.