شهرکرد-استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: متأسفانه در حاشیه زاینده‌رود گردو و بادام تولیدی به دلیل نبود صنایع بسته‌بندی و تبدیلی به کشور هند پیش‌فروش و با برند آن‌ها به دیگر کشورها صادر می‌شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری بر راه اندازی صنایع تبدیلی در استان تاکید کرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، قاسم سلیمانی ظهر سه شنبه در شورای توسعه و سرمایه‌گذاری چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: بروکراسی اداری و کثرت استعلام از دستگاه‌های مختلف یک معضل در جذب سرمایه‌گذاران است و چنانچه مدیران استان در خصوص جذب سرمایه‌گذار تلاش نکنند سرمایه‌گذار ترغیب به سرمایه‌گذاری در مکان‌ها و استان‌های دیگر می‌شود.

وی با اشاره به نبود صنایع بسته‌بندی و تبدیلی محصولات استان افزود: متأسفانه در حاشیه زاینده‌رود گردو و بادام تولیدی به دلیل نبود صنایع بسته‌بندی و تبدیلی به کشور هند پیش‌فروش و با برند آن‌ها به دیگر کشورها صادر می‌شود.

استاندار تاکید کرد: مجموعه‌ای متشکل از استانداری، اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و جهادکشاورزی چارچوبی را برای همکاری با بنیاد برکت در قالب طرح آسمان و آفتاب فراهم کنند و باید بتوانیم از توان شرکت‌های سرمایه‌گذاری نیمه دولتی، دولتی و خصوصی استفاده کنیم.

سلیمانی در ادامه با اشاره به روند اجرای پروژه دهکده المپیک گفت: مجوز این پروژه در سال‌های گذشته توسط سرمایه‌گذار بخش خصوصی اخذ شده است ولی متأسفانه همچنان پیگیر تغییر کاربری است و باید مسئولان متولی در این خصوص نظارت و پیگیری‌های لازم را بعمل آورند.

وی با اشاره به نشست با مدیرعامل شرکت هواپیمایی ملی ایران افزود: در این نشست در خصوص تکمیل پروازهای استان تصمیم‌گیری شد و مقرر شد تا نیمه دوم شهریورماه پروازهای شهرکرد بطور کامل روزانه از فرودگاه شهرکرد انجام گیرد.


 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.