رشت- مدیرعامل شرکت سهامی برق منطقه ای گیلان گفت: اصحاب رسانه در انعکاس واقعی فعالیت های مسئولین وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

وظیفه رسانه ها در انعکاس فعالیت مسئولان سنگین است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عظیم بلبل آبادی ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدصارمی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «خبرنگاران لحظات نابود شدنی و زوال یافتنی را تثبیت می کنند»، اظهار کرد: اصحاب رسانه در انعکاس فعالیت های مسئولین وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

وی با بیان اقدامات صورت گرفته ی در طی دو سال اخیر در شبکه برق منطقه گیلان گفت:  در طی سال ۳۰۰ ساعت ایام اوج مصرف انرژی برق را داریم که با برنامه ریزی اقدامات شبکه ای، تامین انرژی را مدنظر قرار دادیم.

وی افزود:  شرکت برق منطقه ای گیلان طی دو سال اخیر در رابطه با تامین برق پایدار، اقدامات  اساسی را در دستور کار قرار داده است.

بلبل آبادی گفت: از اوایل خرداد ۹۵ جهت فرهنگسازی و بهینه سازی مدیریت مصرف تاکنون سمینارهای یکروزه را برای ۱۵ شرکت و سازمان برگزار کرده ایم.

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با اشاره به رشد سالانه مصرف برق، ادامه داد: هنوز فصل گرم را کاملا پشت سر نگذاشتیم و بیشترین پیک مصرف برق امسال را در ۱۹ مرداد با مصرف هزار و ۷۲۰ مگاوات انرژی برق شاهد بودیم که نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد ۷ درصدی داشته است؛ برای اینکه این رشد را تحت پوشش قرار دهیم پروژه هایی تحت عنوان «خط انتقال» را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به بهره برداری پست های انزلی و سلیمانداراب، اضافه کرد: با هدف تقویت و پایداری شبکه فوق توزیع گلسار رشت، پست سیار ۶۳.۲۰کیلوولت شرکت برق منطقه ای گیلان به همراه اتصالات ۶۳ کیلوولت آن تا دو ماه آینده و با اعتبار ۶۵ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.

بلبل آبادی گفت: در حال حاضر پروژه ای به قدرت ۴۳۰ مگاوات آمپر با ۲۲۰ کیلومتر مدار را در دست اقدام داریم که با توجه به تنگناهای مالی به استفاده از تامین مالی از طریق سیستم های بانکی خارجی «فاینانس» روی آورده ایم که شامل ۵۶ میلیون یورو می شود.

مدیرعامل برق منطقه ای گیلان با بیان اینکه انرژی های تجدیدپذیر در گیلان یک موهبت الهی است، افزود: یش از ۳ هزار مگاوات پتانسیل انرژی بادی در گیلان وجود دارد که یک امتیاز ویژه برای این استان محسوب می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.